Kiitos viihdyttämisestä. Hattu poisRakkaat foorumilaiset. On tullut aika yhteenvedolle. Ja kuten aikaisemmin olen sanonut, vei foorumi välillä mukanaan ja huhuja tuli kerrottua liian suoraan ja liian aikaisin.
Tahdoin olla se kuka antaa kaikille iloa, uskoa ja toivoa näinä talven pimeinä iltoina. Halusin olla se joka luo uskoa yhteisöön.
Mutta nyt, on myönnettävä. Janko on vienyt pidemmän korren ja poistun kuin herrasmiesten kuuluukiin.
Luon uuden käyttäjän kun on sen aika, tulen vielä viihdyttämään ja jakamaan tietojani teidän kanssanne.
Kiitos & Anteeksi
Siteeratakseni vielä kahta suurta johtajaa.
- ”What i can say?”
- ”Mamba out”
- ”Only two more words to say”
- ”Obama out”
- ”There would be a lot of things to say but”
- ”Haikuri out”
Vitut! 1h 50min jännitettävää vielä!jaahas ja nukkumaan?
Jos Jerry ei ole saatavilla niin toivottavasti Gardiner. Hänellä ei ainakaan olisi niin vahvoja siteitä Jyppiin kuin Turkulaisella
Arvostan suuresti tätä, moni muukin olisi voinut näitä tänne laittaa, vaikka en mistään mitään tiedäkään. Sen haluan sanoa että Haikurin huhuissa ei ole mitään keksittyä ( jos yhtään perillä olen), mutta huhusta on pitkä matka sopimukseen...Rakkaat foorumilaiset. On tullut aika yhteenvedolle. Ja kuten aikaisemmin olen sanonut, vei foorumi välillä mukanaan ja huhuja tuli kerrottua liian suoraan ja liian aikaisin.
Tahdoin olla se kuka antaa kaikille iloa, uskoa ja toivoa näinä talven pimeinä iltoina. Halusin olla se joka luo uskoa yhteisöön.
Mutta nyt, on myönnettävä. Janko on vienyt pidemmän korren ja poistun kuin herrasmiesten kuuluukiin.
Luon uuden käyttäjän kun on sen aika, tulen vielä viihdyttämään ja jakamaan tietojani teidän kanssanne.
Kiitos & Anteeksi
- ”What i can say?”
- ”Mamba out”
- ”Obama out”
- ”Haikuri out”
No mitähän se tämä tarkoittaa. Tämä nyt on kuitenkin vaan nettipalsta minne voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan.Taisi Haikuri saada palautetta toimistolta eli ajojahti ollut päällä jo pidempään..
Olis ollut jo Honkalehdon ylittävä veto JYPin laittaa kioski auki tässä tilanteessa..Jypillä ei ole tyhjennysmyyntejä. Sieltä on ihan turha katsella toisia kärkipelaajia "Jerryn tilalle"
Tää on Haikuri sulle:Rakkaat foorumilaiset. On tullut aika yhteenvedolle. Ja kuten aikaisemmin olen sanonut, vei foorumi välillä mukanaan ja huhuja tuli kerrottua liian suoraan ja liian aikaisin.
Kiitos & Anteeksi
- ”What i can say?”
- ”Mamba out”
- ”Obama out”
- ”Haikuri out”