Eikös Haapala julkaistu silloin siirtorajapäivän jälkeisenä päivänä?Kyllä mä taidan ensimmäiseksi aamulla vilkaista siirtolistan. Perin kummallisena pidän, että 2 pelaajaa lähti ja 0 tuli Liigan sisältä. Tai no 1, Niku. Joo, ymmärrän jos sieltä tulee joku kova ulkomailta, mutta silti. Olis tohon menny 1-2 leveyttä tuomaan. Nytkin mennään todella ohuella kun on loukkia. Ens viikolla vielä Supi ja Friman pois. Ihan ois Kerhostaki löytyny pari rotaatiokaveria.
Ja on tää Les-uutinen kummallisesti ajoitettu. Voittopelin perään tämä? Miksi? Kun ei vastaanottajakaan vielä mitään julkaissut.
Miksei huomenna, välipäivänä?
Elän toivossa, että joku siirto runnottu läpi viime metreillä ja se julkistetaan vasta aamulla.
Näin itsekin uskon asian olevan. Minä kuulin taas Turkulainen huhua niin luotettavasta lähteestä foorumin ulkopuolelta että olin jo käytännössä varma asiasta, mutta näin jälkeenpäin en osaa sanoa mistä asia kiikasti ja millä asteella asiat oikeasti olivat vai oliko niitä sitten ollenkaan. Ehkä analyysin paikka on sitten myöhemmin kun savu hälvenee.Tämä ei todellakaan ollut tässä, eikä näillä mennä.
Näinhän se on. Mietin organisaatiota kokonaisuutena .On Tillulla itselläänkin
Joka kerta liikaa ihmisiä käyvät pettymässä siellä ja käy näin.Jaha. SJL pelaajasiirtojen sivu kaatunut.
Siellä(kin) on vaihtunu aikuisviihdesivustot vähän kovempaan matskuun. Ei enää palvelimetkaan anna periks.Jaha. SJL pelaajasiirtojen sivu kaatunut.
Ja saa olla paljon saalista kun kattelee tämän päivä puuttuvia hyökkääjiä kaikki telakalla. Että ei tuo rosteri niin vahvalta näytä. Mut onneks on pakkejaRiippuu ihan tämän saaliin laadusta.
Ei.Eikös Haapala julkaistu silloin siirtorajapäivän jälkeisenä päivänä?
Mediatiimi ainakin vielä jalkeilla ja aktiivinen, lasken tämän jo vittuiluksi
Kyllä joku typerä sometiimin hassuttelu twiittivihjaus haikurisesta huomisesta olis nyt tarvittu pitään kamiinat mansikkanaMediatiimi ainakin vielä jalkeilla ja aktiivinen, lasken tämän jo vittuiluksi
Pippeli nysväystä on tillun munan näytöt tällä siirtorajalla….Kiekko.pron sivut alhaalla, tillu käynyt näyttämässä munaa?