Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Toivo elää!
JYP myy Turkulaisen johonkin ulkomaille.
Me ostetaan Turkulainen siitä ulkomaan seurasta ennen ulkomaiden siirtorajan umpeutumista.
1000IQ Tillu!
Ei pelkkä hattuteline!
Toivo elää!
Me ostetaan Turkulainen siitä ulkomaan seurasta ennen ulkomaiden siirtorajan umpeutumista.
1000IQ Tillu!
Ehkä hieman katkera sitä on vielä tällein herätessä kun tuli valvottua aina siihen kello 2 asti yöllä ja lopputulemana mitä saatiin niin oli pelaajasiirtolistojen mukaan ei yhtikäs mitään.
Nerokasta. Tällaista mahdollisuutta en osannut edes ajatella.Toivo elää!
1000IQ Tillu!
mitä nyökyttelin ? Mistä olin samaa mieltä hänen kanssaan hä?Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Ootko mitään kuullut noista jatkosopimuksista, että 32, 57 ja 44 olis tehnyt jatkot?Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Ei sulla mittä huhuja olis? Ei haikurin ruodinta kiinnosta.Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Tärkeämpi kysymys: onko baari tänään auki?Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Päätin etten tänne enään jaksa mitään huhuja kirjoitella helpompaa kun vaan välillä käy katsomassa mitä ihmiset on keksinyt tälle ja seuraaville päiville..Ilves tiedottelee kun sen aika on..eka tarvii saada asiat maaliin…Ei sulla mittä huhuja olis? Ei haikurin ruodinta kiinnosta.
tuohan on selkee vihje lisää puita kamiinaanIlves tiedottelee kun sen aika on..eka tarvii saada asiat maaliin…
Toivo elää!
1000IQ Tillu!