Cigaro
Luottopelaaja
Luotan enemmän tässä asiassa omiin tietolähteisiini. Aren kasvot ilmestyivät aamulla paahtoleipääni.Baari pysyy suljettuna..
Luotan enemmän tässä asiassa omiin tietolähteisiini. Aren kasvot ilmestyivät aamulla paahtoleipääni.Baari pysyy suljettuna..
Baari pysyy suljettuna..
Tarkoittaa mitä? Ei ole ketään tulossa vai tällä hetkellä ei tietoa kenen kanssa neuvotellaan?Baari pysyy suljettuna..
Baari pysyy suljettuna..
Luetaanko tämä, että ei uutisia vieläkään vai ettei niitä ole tulossakaan?
Tai sitten joku baari pysyy jossain suljettuna. Kaikkia tietäjä-hattu päässä kulkevia/kulkeneita yhdistää se, että huhut ovat ympäripyöreää huttua ja sana-arvoituksia vuodesta toiseen. Voi tarkoittaa jotain tai voi olla tarkoittamatta. Nimiä tai mitään yksilöivää ei kerrota ja ajankohdat ruiskaistaan sellaisella skaalalla, että todennäköisesti jotain jää siinä ajassa verkkoon.Tarkoittaa mitä? Ei ole ketään tulossa vai tällä hetkellä ei tietoa kenen kanssa neuvotellaan?
Baari pysyy suljettuna..
Ei kai tyhjästä voi pöhinää nyhjästä, jos ei ole ketään saatu katiskaan.Haikurin lähdön myötä tämä ketju lähti kyllä kans.
Olkoonkin, että vähän laukalle Haikurilla meni niin mukavaa pöhinää sai tänne aikaan.
Pöhinä. Se on mennyttä.
Cigaro > punakoneLuotan enemmän tässä asiassa omiin tietolähteisiini. Aren kasvot ilmestyivät aamulla paahtoleipääni.
Sen nyt voin tänne foorumille kertoa että täältä foorumilta minut tuntee noin 10 ihmistä ja tietää minun taustani..Cigaro > punakone
Tottahan virkat veliseni...itsekin syyllistyin vähän turhan kärkkäästi kirjoittamaan tämän asian tiimoilta...pahoittelut siitä kaikilleEi kai tyhjästä voi pöhinää nyhjästä, jos ei ole ketään saatu katiskaan.
Valheelliset kalajutut vain pöhinää saadakseen on lähinnä trollaamista.
Huumoria huumoria, en tietämystäsi epäileSen nyt voin tänne foorumille kertoa että täältä foorumilta minut tuntee noin 10 ihmistä ja tietää minun taustani..
Meikäläinen taas uskoo Punakoneeseen kuin vuoreen. Hän kertoo tietonsa sillä kyseisellä hetkellä aina rehellisesti. Jos tällä hetkellä on baari kiinni, niin ei se sitä tarkoita etteikö Tillu viikon päästä olisi taas noussut sieltä pöydän alta vastaamaan luuriinsa.En mä ainakaa uskalla tänne epävarmaa huhua laittaa.
Täällä pidetään @punakone kunnon tietäjänä. Itsekin pidin. Selailin historiaansa. Uskon, että on tietoa ajoittain loukkitilanteista. Siitä puolesta. En pitäisi messiaana huhujen suhteen. Hiljasta oli Jurmon vaihdosta, Nikusta oli vastakarvaan ja vasta jälkeen "tiesi" kertoa, että Tillu halus Nikun (no shit!), Thomsonin piti olla 99% varmasti Suomeen tulossa ja ei niin kauan sitten huuteli "toivottavasti ensi viikolla" ja oli hieman myötäämässä tän ketjun alkua ennen, että pelaajaa tulossa. En osta tota baari on kiinni, koska se on = ei tiedä. Ja kaikki järki sanoo, että joku on vielä tulossa ennen siirtorajaa. Se on sit taas helppo huudella, että "mut sillo baari oli kiinni".
Varmasti tietoa on, mutta lisääntynyt jälkikäteen kertominen asioista ärsyttää. ” kyllä minä sen tiesin, mutta sanon viikon myöhässä asiasta, kun asiat kaikille muutenki nähtävillä”En mä ainakaa uskalla tänne epävarmaa huhua laittaa.
Täällä pidetään @punakone kunnon tietäjänä. Itsekin pidin. Selailin historiaansa. Uskon, että on tietoa ajoittain loukkitilanteista. Siitä puolesta. En pitäisi messiaana huhujen suhteen. Hiljasta oli Jurmon vaihdosta, Nikusta oli vastakarvaan ja vasta jälkeen "tiesi" kertoa, että Tillu halus Nikun (no shit!), Thomsonin piti olla 99% varmasti Suomeen tulossa ja ei niin kauan sitten huuteli "toivottavasti ensi viikolla" ja oli hieman myötäämässä tän ketjun alkua ennen, että pelaajaa tulossa. En osta tota baari on kiinni, koska se on = ei tiedä. Ja kaikki järki sanoo, että joku on vielä tulossa ennen siirtorajaa. Se on sit taas helppo huudella, että "mut sillo baari oli kiinni".
Niin, ehkä se on toi tapa, jota ite pidän draamanhakuisena. "Baari on kiinni" tms. kuulostaa mun mielestä aika varmalta ja lopulliseltakin. Mutta no, mielipide-eroja. Itse en pidä messiaana, mutta mitään ei ole käyttäjää vastaan.Meikäläinen taas uskoo Punakoneeseen kuin vuoreen. Hän kertoo tietonsa sillä kyseisellä hetkellä aina rehellisesti. Jos tällä hetkellä on baari kiinni, niin ei se sitä tarkoita etteikö Tillu viikon päästä olisi taas noussut sieltä pöydän alta vastaamaan luuriinsa.
Ite olen aina tykännyt tämän herran tyylistä. Ei ole hakemassa kavereita täällä. Mutta antaa hienoja tipsejä kulissien takaa.
Punakone sanoi aiemmin lopettavansa huhuilun, liittynee toi baarin kiinni oleminen siihen.Niin, ehkä se on toi tapa, jota ite pidän draamanhakuisena. "Baari on kiinni" tms. kuulostaa mun mielestä aika varmalta ja lopulliseltakin. Mutta no, mielipide-eroja. Itse en pidä messiaana, mutta mitään ei ole käyttäjää vastaan.