mandariinimake
Vakiokokoonpanossa
Berliinin jääkarhujen viime perjantain pelissä sentterin paikkaa pelasivat seuraavat herrat:Helsingistä Berliiniin?
Zach Boychuk
Blaine Byron
Manuel Wiederer
Maximilian Heim
Berliinin jääkarhujen viime perjantain pelissä sentterin paikkaa pelasivat seuraavat herrat:Helsingistä Berliiniin?
No.. siirtorajalla yhtä kaikki.Koskiranta hommattiin jo tammikuun 20.
Itse odotin että nuorten kisojen aikaan olisi sentteri tullut, kun Baukin oli poissa. Ilmeisesti edes ketään kokeilemisen arvoista ei löytynyt niihin aikoihin.Tulee nyt ketä tulee jos tulee. Aika lyhyt on aika opettaa talon tavoille ennen tosi pelejä.
Täytyy tarkentaa että itse en saanut korvatapiin, herkkunappiin, kyhmykeppiini, kortsupappiin tietoa vaan face to face ihan syvästä sisäpiiristä ja tieto vielä vahvistettiin edelleen n. viikko sitten. Sena on ja tulee näin se on.Sulla on varmaan se @Eetu Fucking Mäkiniemi :n korvanappi.
Koska se tulee?Täytyy tarkentaa että itse en saanut korvatapiin, herkkunappiin, kyhmykeppiini, kortsupappiin tietoa vaan face to face ihan syvästä sisäpiiristä ja tieto vielä vahvistettiin edelleen n. viikko sitten. Sena on ja tulee näin se on.
No siis tämä juuri. Saadaan sitten uudet mahdolliset tuotteet uudelle hankinnalle myyntiin (ARE).Itse olen varma, että tänään tapahtuu jotain. Ei ole muuta syytä tuolle kaupan yllätysalelle.
Alea ei myöskään jonkun nelossentterin takia avata. Joku iso tai tuttu nimi?
ja kuka se on?Koska se tulee?
Kiire on.
Annetaan Ilveksen kertoa se pelaaja, mutta kiva olisi tietää vähän minkälaista kaveria ollaan tuomassa. Pelkkä ”sena” ei mulle enää riitä. Jotain vihjettä olis kiva saada.ja kuka se on?
Täytyy tarkentaa että itse en saanut korvatapiin, herkkunappiin, kyhmykeppiini, kortsupappiin tietoa vaan face to face ihan syvästä sisäpiiristä ja tieto vielä vahvistettiin edelleen n. viikko sitten. Sena on ja tulee näin se on.
It was time last night. Pulju 0+0= nolla.Is it time
Sanoisin että eipä tämä hirveästi poikkea pitämistäsi ”piirrä ja arvaa” -peleistäShowman playboy aka Punakone
voisiko punakone vaikkapa tuossa 12 maissa tulla avaamaan tilannetta? ajattelin lounastaa sillon...
toivottavastiOlisiko tuo lento AY1433 klo 12 Saksan aikaa sen kaupungin kohdalla, mistä uusi pelaaja tulee?
katso liitettä 7918
Sanoisin että eipä tämä hirveästi poikkea pitämistäsi ”piirrä ja arvaa” -peleistä
Olisiko tuo lento AY1433 klo 12 Saksan aikaa sen kaupungin kohdalla, mistä uusi pelaaja tulee?
katso liitettä 7918
Juuri näin. Hauskojahan tälläiset on, harmi vain ettei kukaa taida olla yhtään kartalla onko tässä Punakokeen työreissu seuranta vai pelaaja vihjeNo mutta sehän oli blegiltä vain kehu.