Pentti Annanen
Luottopelaaja
”Joukkue on valmis vasta siirtorajalla”. Vielä vuorokausi niin päästään antamaan Tillulle väliaplodit.
Kyllä valitettavasti alkaa näyttään et lynkkauksen puolelle mennään…”Joukkue on valmis vasta siirtorajalla”. Vielä vuorokausi niin päästään antamaan Tillulle väliaplodit.
Tuo ny ei yllätä varmaan ketään et kalpassa tapahtuu?Odottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..
No todellakin odottaa. Tuossa rosterissa on ollut puutteita jo syksystä asti ja mikäli tässä ajassa ei keretä asiaan reagoimaan niin kyllä se helvetin huolestuttavalta kuulostaa.Odottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..
Mä ehkä vähän odottelen, että jotain pientä hiekkapaperia tulisi. Tai että jätkät saisi alkaa lätkimään noita pelaajia helvettiin maalivahdin alueella. Ehkä odotan myös kokonaisuutena fyysisempää pelausta, mutta enemmän jotain hiekkapaperia sisääntulevaksi jotta saadaan leveyttä.Odottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..
Ei tänään varmaan, mutta kyllä me odotetaan, että huomenna tapahtuisi... Oho ja hetiOdottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..
Tulihan sieltä.Odottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..
No sitähän mä just helvetti pärisin, 187cm ja 91kg.Mä ehkä vähän odottelen, että jotain pientä hiekkapaperia tulisi. Tai että jätkät saisi alkaa lätkimään noita pelaajia helvettiin maalivahdin alueella. Ehkä odotan myös kokonaisuutena fyysisempää pelausta, mutta enemmän jotain hiekkapaperia sisääntulevaksi jotta saadaan leveyttä.
Et vittu voi olla tosissasi…?Odottaako joku oikeesti että jotain tapahtuu?Kalpassa tapahtuu mutta vasta huomenna..