Tieto on valtaa...Seuraavan kahden tunnin aikana tulee, jos tulee. Varma tieto.
No soitappa ja kerro mitä sanoEn edes tajunnut. Aloin vihdoin nyt uskomaan itsekin. Pitääkö sitä soittaa Arelle itse ja sanoa suoraa asiat…
Missä on se minun kolmosvahti ? Minä vaan kysyn...
Patrik Hamrla - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Patrik Hamrla, 2003-05-21 Zlin, CZE Czechia. Most recently in the Czechia3 with Hokej Vyskov. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Saat kaupanpäälle nelosmolarinkin:
Jimi Kuivila - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Jimi Kuivila, 2005-08-27 Tampere, FIN Finland. Most recently in the U20 SM-sarja with Ilves U20. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Olisiko tyhmä idea pistää tillulle vielä yv, ja tarjota itseään. Elite profiili linkkinä ja palkkioksi riittää 18 mailaa.
Ainakin tietäisin miten saada kannattajat tyytyväiseksi.
- Älä aloita, jos et osaa
- Puolusta hyvin ja näytä asennetta.
Olen valmis kaikkien näiden välivuosien jälkeen palaamaan.
Lainattu sinne. Nämähän ovat kaikki sen ikäisiä, että saavat siirtyillä vapaasti siirtorajan jälkeenkin.Heinonen
Hamrla
Järventie
Siirretty eilen Kooveen kirjoille. Mitähän sitten tarkoittaakaan
Lainattu sinne. Nämähän ovat kaikki sen ikäisiä, että saavat siirtyillä vapaasti siirtorajan jälkeenkin.
Viinipäissään taas tykittelee menemään, huomenna ei kuulu mitään.
Mun kiekkouran huippuhetki oli joskus varmaan b-junnuissa kun vedin Mörkön perstaklilla katolleen. Sit lähdin kiireenvilkkaa vaihtoon ennenku Mörkö ehtii antaa takasi muikkaria toki olis pitäny vastata puhelimeen vaikka tietäähän mitä olis käyny 170cm vs 200cm matsissaMut saa myös.
Oon pelannut junnuna mm. Mörkö-Markoa vastaan, joten siinä saadaan tuttu matchuppi, jos Kärpät kohdataan.
Pidin kyllä välissä aika pitkän tauon niin, että vain satunnaisesti ulkojäitä, mutta palasin konnamaisesti askiin tossa muutama vuosi sitten ja pelasin yhden pelin +35-vuotiaana. Vastassa oli jotain nykyistä divarimiestä ja joku Tanskan liigasta. 1+2 tehot tuli. Syötin mm.1-0-johtomaalin, @Babbel viimeisteli läpiajosta.
Eli laita Tillu yv tai jotain, niin kirjoitellaan paperit. Lauantaina jo valmis askiin.
Oikeaan rooliin eli pienelle peliajalle kolmosketjun keskelle, niin kyllä.Ihan mielenkiinnosta. Olisitko ottanut Konnan tälle kaudelle?
Huomenna luetaan Aamulehdestä:Olisiko tyhmä idea pistää tillulle vielä yv, ja tarjota itseään. Elite profiili linkkinä ja palkkioksi riittää 18 mailaa.
Ainakin tietäisin miten saada kannattajat tyytyväiseksi.
- Älä aloita, jos et osaa
- Puolusta hyvin ja näytä asennetta.
Olen valmis kaikkien näiden välivuosien jälkeen palaamaan.
Huomenna luetaan Aamulehdestä:
"Lehterän Tero tuossa vielä illalla laittoi viestiä ja tarjosi itseään, ilmeisesti juovuspäissään, Koskela naurahtaa"
Ei oo Raju-Eki. Eikä taida Messikään olla Haapalan faija, mutta ipa1970 on Myrrän Jokke. Ei ihan kaikkea viedä.Mitä!
Eiks blegi ookaan Erkki Rajamäki???
Seuraavaks sä varmaan sanot, ettei naapuripalstan Messi oo Haapalan faija!
Onko muuten ollut kaikkien aikojen hiljaisin meno siirtorajalla Liigassa? Eihän muualle liiku ketään, paitsi Pelsuista muutama ukko pois.
Ilman tätä ketjua koko siirtoraja olisi ollut vitsi. "Mä häpeen SM-liiga", Tamin äänellä.