Ilveslaunch 18.12 klo 12

Jos noita nyt kahdeksan on tulossa, niin varmasti ainakin puolet niistä tätä lupaavaa junnuryhmää.

Odotan kuitenkin ainakin yhtä niin sanottua isoa kalaa.

Mutta ei kai tuo pakettien määrä kuvassa välttämättä tarkoita sopimusten määrää muutenkaan.

Paketeissa lukee vuosien määrä, jota tehty. Eli 8 tulossa.

Kyllä muuten maistuu. Huhhuh.

Se on ihan varma, että noin moneen jatkoon mahtuu niitäkin, jotka monia vituttaa, mutta noin moneen mahtuu suurella todennäköisyydellä myös todella positiivisia yllätyksiä.

Näen joka tapauksessa hyvänä juttuna, että ens kaudelle saadaan näin vahvasti runkoa kiinnitettyä.

Jos noita nyt kahdeksan on tulossa, niin varmasti ainakin puolet niistä tätä lupaavaa junnuryhmää.

Odotan kuitenkin ainakin yhtä niin sanottua isoa kalaa.

Mutta ei kai tuo pakettien määrä kuvassa välttämättä tarkoita sopimusten määrää muutenkaan.
Olihan niissä pakettikorteissa tekstit :). Ja jätkien tiisauksen tuntien tuo iso koko 1-v paketissa viitannee lihavoituun.

Toki, jos mennään palkan mukaan on Näden one more year.

• Tykkää
Reactions: Pok
Eli kaksi 2v sopimusta, yksi 1+1 sopimus ja viisi 1v sopimusta. Tässä oma veikkaus/toivomus:

Armalis 1v
Johansson 1v
Niskanen 2v
Teuho-Markkola 2v
Ratinen 1+1v
Klingberg 1v
Henman 1v
Mäntykivi 1v

Pelkkää veikkailua, mutta voisiko nuo muutama isompi paketti olla myös ns. suurempia pelaajia (Johansson, Mäntykivi, Henman) ja esim. nuo 2v sopimukset ovat aika pieniä paketteja, eli kenties junnuja?(Niskanen, TTM)

Joka tapauksessa innolla odotan huomista!

Siellä on myös yksi paketti takana josta ei näy lappua! Toki sohvan keskijalasta päätellen on AI tekeleitä niin ei varmaan kannata suurennuslasilla etsiä mitään vihjeitä kuvasta.
Itse tapahtumaan toivoisin hartaasti että Tillu on pukeutunut joulupukiksi ja tonttuna häärää Makkonen availemassa oikeasti paketteja.

Sen verran hyvin vedetty tällä kaudella, että mahdollisimman monta vaan kiinni äkkiä.

:D

Niin no eikös me nykytilanteessa olla aika hyvin vedetty, vaikka sijoitus on vielä jotain muuta kuin pitäisi.

Mä oon kirjoitellut omat näkemykseni siitä, miksi alkukaudella kyykättiin tuloksellisesi ja tehnyt sen jo silloin, kun oltiin vielä ihan pohjalla, joten ei mun ainakaan nyt tarvi siitä näkemyksestä luopua...

Sisäänkin on lehdissä jo huhuttu kolmea pelaajaa sekä kulisseissa vahvasti Hynnistä, että eiköhän tuossa osa ole junnuja sekä valmentajat.

Sisäänkin on lehdissä jo huhuttu kolmea pelaajaa sekä kulisseissa vahvasti Hynnistä, että eiköhän tuossa osa ole junnuja sekä valmentajat.

No se on ainakin selvää, ettei siinä kahdeksaa aikuispelaajaa ole.

Junnuja on varmasti mukana.

MISSÄ MEIDÄN BORGIN JATKOSOPIMUS ON??!!

Ootko sä ihan sokea vai etkö kattonut sitä kuvaa kunnolla?

1765977985519.png

Kuvassa ois voinu olla vielä meidän Tillu mistelin alla odottelemassa. Tuleepa huomenna kiva työpäivä ku pääsee näitä jänskättämään.

Takaisin