KissaKala_
Luottopelaaja
Etusivu Sieltä löytyy...onko vielä kausikorttipaikkoja jäljellä vai onko kaikki jo myyty!!
E: Ei hajua, miks heittää ton linkin tolleen, mut menee Ilveksen kausari kauppaan
Etusivu Sieltä löytyy...onko vielä kausikorttipaikkoja jäljellä vai onko kaikki jo myyty!!
Jännitän silti vaikka eilen luin jo tuonEiköhän se tässä ole.
SM-liigan kärkijoukkue Ilves teki neljä uutta sopimusta – isoja nimiä
Kynä heilui Ilveksen toimistolla.www.is.fi
Huom. jos joku haluaa jännittää IlvesLaunch:ia niin älä avaa linkkiä!
No sieltähän tuli varmistus vielä Blegiltä tähän mun teoriaan!Jääköhän tuohon neljään nimeen...
Tää on ihan selvä homma!
Ilves vuosi tarkoituksella noi 4 pelaajaa julkisuuteen, mutta niillä on ässä hihassa!
Launchin viimeisenä julkaistaan Eemeli Suomen kahden vuoden jatkopahvi!
No kahden vuoden jatko jossa optio yhteen ulkomaan vuoteen?Malttia toiveisiin.
No kahden vuoden jatko jossa optio yhteen ulkomaan vuoteen?
Olishan tossa launchissa vielä paikka ilmoittaa Kivistö/Jokipakka/Lehtivuori
Edit: Siis Suomi ensi kaudella SC Bern.
Juu, taitaapi olla vuosi liikaa toiveissaMalttia toiveisiin.
Ai toi optiovuosiJuu, taitaapi olla vuosi liikaa toiveissa
Jep sitä juuri. Mutta jotenkin tuntuu, että jotain sopparia laitetaan, kun on launch kyseessä.Ei siis ollut mitään vihjailua. En edes tiedä meinaako tämän päiväinen jatkosopimuksia? Nimiä olen kuullut ketkä tehneet jatkot ja käsittääkseni niitä on 5kpl.
Ei siis ollut mitään vihjailua. En edes tiedä meinaako tämän päiväinen jatkosopimuksia? Nimiä olen kuullut ketkä tehneet jatkot ja käsittääkseni niitä on 5kpl.
Ei siis ollut mitään vihjailua. En edes tiedä meinaako tämän päiväinen jatkosopimuksia? Nimiä olen kuullut ketkä tehneet jatkot ja käsittääkseni niitä on 5kpl.