Jospa se laiturikin tulisi ennen kauden alkuaHyvä haku. Ei mulla muuta.
Tää siis meni väärään ketjuun, horeselle peukku, toinen todellinen arpa.Noh, niin. Eipä riemunkiljahduksia aiheuta.
Jospa se laiturikin tulisi ennen kauden alkua
Harmi että jäi ankaksi tuo. Mingoian arvo olisi ollut markkinoinnillisestikin jo aivan huikea Ilvekselle
Viimeksi Pyrystä tuli ihan kelvollinen pakki.Top4 on kyllä haaveilua vai, jos ei varmaa maalinsylkijää saada naarattua, kun Mingoiakin osottautui ankaksi. No, siirtorajalla hommataan joku Pyrystä tuomaan laajuutta rosteriin.
Oisko heinäkuu kesäloma-aikaa pelaajilla?Noinkohan tässä nyt odotellaan sitä laituria sitten ainakin kuukausi. Mitä tuossa katseli vanhoja sopparinjulkistuksia, niin kovin usein ei uusia pelaajia ole julkaistu heinäkuun aikana.
Kaippa sielä on raha tapahtunut, ei sen kummempaa.Sorry Sorry ja vielä kerran anteeksi. Tapausta Mingoia siis pahoittelen. En lähde puolustelemaan itseäni, mutta erittäin hämilläni olin, että kyseiset lähteet väärässä oli... tiedä mitä taustalla on tapahtunut.
Sorry Sorry ja vielä kerran anteeksi. Tapausta Mingoia siis pahoittelen. En lähde puolustelemaan itseäni, mutta erittäin hämilläni olin, että kyseiset lähteet väärässä oli... tiedä mitä taustalla on tapahtunut.
Huhtalahan loukkaantui loppukaudesta, joten olisiko pitkä toipumisaika jne.Case Huhtala on myös yhtälailla mysteeri mitä tapahtui.
Sorry Sorry ja vielä kerran anteeksi. Tapausta Mingoia siis pahoittelen. En lähde puolustelemaan itseäni, mutta erittäin hämilläni olin, että kyseiset lähteet väärässä oli... tiedä mitä taustalla on tapahtunut.
Turha pyydellä anteeksi. Kaikki huhut ei osu. Huhujen suola on siinä, että välillä osuu ja välillä tulee huteja. Ei muuta kun uutta huhua kehiin, kun kuulet jotain.Sorry Sorry ja vielä kerran anteeksi. Tapausta Mingoia siis pahoittelen. En lähde puolustelemaan itseäni, mutta erittäin hämilläni olin, että kyseiset lähteet väärässä oli... tiedä mitä taustalla on tapahtunut.
Huhu on huhu.. ei niiden kaikkien voi olettaa menevän maalin huhutusti.Turha pyydellä anteeksi. Kaikki huhut ei osu. Huhujen suola on siinä, että välillä osuu ja välillä tulee huteja. Ei muuta kun uutta huhua kehiin, kun kuulet jotain.