Omasta mielestäni oli kanssa hyvä:Hintsanen: Mikä sulle on mailassa tärkeintä?
Meskanen: No mielellään, että se olis righti
On se velikulta
Hintsanen: Onko Ilves sulle se...
Meskanen: O
Omasta mielestäni oli kanssa hyvä:Hintsanen: Mikä sulle on mailassa tärkeintä?
Meskanen: No mielellään, että se olis righti
On se velikulta
- Tuleeko lapsesta automaattisesti Ilveksen kannattaja?Omasta mielestäni oli kanssa hyvä:
Hintsanen: Onko Ilves sulle se...
Meskanen: O
Ehdotan äänityspäiväksi jatkossa torstaita, niin saadaan studioon hernaria ja pannukakkua.Enemmän ruokaa studioon.
Kai yrittävät tehdä samalla ASMR:ää, vai mikäseolikaanKai tuo syöminen on joku tavaramerkki tai tyylikeino, mutta ei kyllä toimi yhtään audioon perustuvassa hommassa. Huono idea siis ja kannattaa hylätä vähin äänin. Voivat syödä ennen lähetyksen tekoa.
Niillä on Mukbang segmentti tuossa lähetyksessä.Kai yrittävät tehdä samalla ASMR:ää, vai mikäseolikaan
Tulee päivitystä kohtapuoliin.Vähän myöhässä oon, niinku muutenkin...Mutta mites toi pistepörssi?
Päivitystä.Päivitystä.
Pistepörssi:
@Diego de la Vega 1+0 2min
@Raipen lämäri 1+0 0min
@Mobutu Sese Seko 1+0 0min
@Mansesteri 1+0 0min
@Meklari 1+0 0min
@Beast 0+0 2min
@Riksamasa 0+0 2min
@LuikuriTattinen 0+0 4min
@Neljätoista 0+0 29min
Eihän tuon tapainen huumori kaikkiin uppoakaan ja eihän se mitään haittaa. Itselleni se uppoaa(varsinkin Makkosen puujalkavitsit).Oonko mä ainoa joka ei jaksa nauraa tolle noiden lässytykselle?
Siis en minäkään kaikelle jaksa nauraa. Sanotaan 70% hyvää ja 30% huonoa.Oonko mä ainoa joka ei jaksa nauraa tolle noiden lässytykselle?
Kyllä noiden kahden keskinäinen "läpän" heitto herättää aika paljon myötähäpeää. Podcastin tasoa nostaisi aika paljon, jos sitä juttujen ylimääräistä rönsyilyä editoitaisiin pois ja pysyttäisi enemmän asiassa. Ilves kai kuitenkin pitäisi olla se pääasia eikä Hintsasen ja Makkosen hauskanpitoOonko mä ainoa joka ei jaksa nauraa tolle noiden lässytykselle?