Ehkä on joo aiheen ohi annelit ja pitkulat, mutta taas hyvä jakso ja kiva kuunnella aina automatkoilla 
Sama täällä.
Olen jo meinannut itsekin aiheesta avautua.
Ärsyttää, kun toinen yrittää asiallisesti jotain juttua puhua, ja koko ajan pitää pelätä että koska tulee se keskeytys jonkun pippelijutun muodossa.
Ei sentäänUusin vielä kuuntelematta, mutta sopiiko odottaa Hintsasen puhuneen (ainakin kolmannen kerran) Jurmosta kolmenkymmenen pisteen miehenä viime kauden Jukureissa…?
Vähän tulee kyllä jo myötistä kun noita väkisin tunnettuja pissakakkajuttuja tulee. Viisitoista vuotiaan juttuja...Alkaa olemaan todella rasittavaa tuo toisen keskeyttäminen jollain hassun hauskoilla kaksimielisillä läpillä. Tulee välillä jo tunne ettei jaksa kuunnella jaksoa loppuun.
Itse asiassa tässä muutama päivä mietin sanamuunnoksia että minkälaisen laittas jos tekisi ns. Fanarttia Ilvestyskirjalle![]()
Tuosta sananmuunnos kuuluu " Kayrivä Mökkönen".mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
Tuosta sananmuunnos kuuluu " Kayrivä Mökkönen".
Jos puhuvat joskus Timo Koskelasta niin toivottavasti ei koskaan heitetä juttua Tillun pilailusta.mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
mulle tuli yksi sananmuunnos mieleen, eli koska Makkosen pelinumero jäähilejoukkueessa olisi tietysti #2, niin tästä johtuen vatun kovana pehmeiden kulmien lähikamppailijana Makkonen saisi ennemmin tai myöhemmin liikanimen "Möyrivä Kakkonen".
Älkää nyt liikaa matskua antako Makkoselle ensi viikkoon!Jos puhuvat joskus Timo Koskelasta niin toivottavasti ei koskaan heitetä juttua Tillun pilailusta.
Jos puhuvat joskus Timo Koskelasta niin toivottavasti ei koskaan heitetä juttua Tillun pilailusta.
Kyllä niille varmasti aikansa ja paikkansa on, mutta siis eri asia tunkee anaalihommia ohjelmaan, mitä saattaa kuunnella 7-13 vuotiaat, tai yleensä lapset.Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.
Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.
Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.
Itseäkin hämmentää tämä itselle niin rakkaan seuran yleisö. Olen ajatellut ja pitänyt Ilvestä sekä Ilves-perhettä tyylikkäänä, kuten esimerkiksi HIFK. Tappara taas assosioinut juntahtavaa hassuttelua hassuine hattuineen.Eli nämä sananmuunnosvitsihuumorit onkin foorumilaisten suosikkeja?
No ei siinä sitten.