Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
356
Välly -osuus oli hyvä. Ei mitään erikoista, mutta kun ei tässä mitään erikoista tarvitse ollakkaan. Mukava kuulla vain ajatuksia ja kuulumisia menneistä ja nykypäivästä. Muilta osin jakso olikin sitten sitä tasoa, että ei tässä voi olla suunta kuin ylöspäin.
 

LPR-Ilves

Rivipelaaja
Viestejä
15
Kaikista Forumin huumorintajuttomista ankeilijoista huolimatta itse tykkään että ilvestyskirjalla on oma paikkansa ja ilves podcastilla omansa, täydentävät toisiaan. Molemmat menee hyvin arjen puuhasteluiden ohessa. Mielenkiintoista olisi tietää kuuntelijaluvut kyllä. Vieraita voisi olla enemmän kyllä.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 201
Kaikista Forumin huumorintajuttomista ankeilijoista huolimatta itse tykkään että ilvestyskirjalla on oma paikkansa ja ilves podcastilla omansa, täydentävät toisiaan. Molemmat menee hyvin arjen puuhasteluiden ohessa. Mielenkiintoista olisi tietää kuuntelijaluvut kyllä. Vieraita voisi olla enemmän kyllä.
Mututuntumalla kuuntelijaluvut taitaa olla yllättävän hyvät ainakin Spotifyssa kun katsoo arvosteluiden määrää. Ilveksellä 186 arvostelua annettuna kun esim. vuosia aiemmin alkaneella naapurin Kirvescastilla on 101 arvostelua Spotifyssa.

Sitten taas ehkä ”ammattimaisimmalla” ja etabloituneimmalla yhteen liigaseuraan keskittyvällä Petopodilla taas on 471 arvostelua, mutta se onkin pyörinyt jo vuosia, tuuttaa useampia jaksoja per viikko ja on suosittu myös muiden kuin kärppien leirissä.
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 517
Onkohan tää niitä asioita mistä Jalo puheli jotenkin sanoilla, että onko kaikkia show-elementtejä järkevää tehdä?
Todennäköisesti. Ihan varmasti toimistolla odotettiin jotain muuta kun podcastia alettiin toteuttaa. Vaikea nähdä, miten tämä amatöörimäisesti tehty valmistelematon sonta tuo lisäarvoa seuralle. Ilveksen resursseilla olisi rahkeet kunnolliseen podcastiin osaavilla tekijöillä.

Itse ainakin haluaisin kuunnella Ilveksen virallisessa podcastissa jotain muuta kuin samoja ala-astetasoisia eritejuttuja. Se nuorempi jätkä varsinkin varmaan luulee olevansa oikeasti hauska, mutta tosiasiassa on äärimmäisen raskasta kuunneltavaa.
 
Ylös