Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

M22

Luottopelaaja
Kuulosti niissä Kalpa-pelin juonnoissa vielä kipeältä, en epäile siis yhtään.
Ja miksi pitäisikään epäillä? Kai ne aiemmat, jotka tuolla louskutti rokulipäivistä oli olevinaan hauskoja juttuja.
Vai ulottuuko foorumin kaikkitietävyys ja moraalinen vastuu kenties jo siihen, että seurataan, onko organisaation sairauspoissaolot aiheellisia?

yellowgreen

Luottopelaaja
Samaa pohdin. Päivänselvästi vihjaili jatkosopimuksesta/-sopimuksista.

Calle olisi kiva, niin päästäisiin taas nauramaan sille ruotsalaiselle tonttutoimittajalle.
En nyt ehdi koko lähetystä kuuntelemaan, oisko aikaleimaa tälle?

Toutain

Luottopelaaja
En nyt ehdi koko lähetystä kuuntelemaan, oisko aikaleimaa tälle?

Menin vähän kelailemalla tällä kertaa jakson, kun keskellä yötä katselin. Lähinnä kun oli hyvä tuttu vieraana, niin sitä halusin kuunnella. Rehellisesti sanottuna en muista, missä tuo oli, mutta todennäköisesti lopussa vieraan jälkeen. Makkonen siis erikseen hehkutti/vihjaili, että tuohon "kannattajien arvostus-peliin" kannattaa sitten todellakin tulla paikalle...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Menin vähän kelailemalla tällä kertaa jakson, kun keskellä yötä katselin. Lähinnä kun oli hyvä tuttu vieraana, niin sitä halusin kuunnella. Rehellisesti sanottuna en muista, missä tuo oli, mutta todennäköisesti lopussa vieraan jälkeen. Makkonen siis erikseen hehkutti/vihjaili, että tuohon "kannattajien arvostus-peliin" kannattaa sitten todellakin tulla paikalle...
No viime kaudella se kannattajien arvostus peli oli ihan normaali mutta lopussa heittivät jotain t-paitoja katsomoon jos oikein muistan?

Ehkä tosiaan joku sopimus sieltä olisi nyt takataskusta tarjota.

yellowgreen

Luottopelaaja
@yellowgreen tähän myös.

Tässä aikaleimalla. Jos tästä ei jää jatkosopimusfiilis, niin ei mistään.

Just löysinkin.
En nyt tiedä tuleeko yksiselitteisesti jatkosoppari-fiilis, mut voihan se ollakin. Olisi kiva, jos livenä julkaistaisiin.

Toutain

Luottopelaaja
Just löysinkin.
En nyt tiedä tuleeko yksiselitteisesti jatkosoppari-fiilis, mut voihan se ollakin. Olisi kiva, jos livenä julkaistaisiin.

Oon usein naureskellut kaikenlaisille tulkinnoille, joissa on löydetty muka vihjeitä Ilveksen some-postauksista tai juuri jostain tällaisista rivien väleistä, kun ovat tuntuneet todella kaukaa haetuilta. Olen hyvin skeptinen näissä. Tästä taas tuli välittömästi fiilis, että vihjasi nimenomaan sopimusjulkistukseen. Jäämme odottamaan...

Janko

Luottopelaaja
Oon usein naureskellut kaikenlaisille tulkinnoille, joissa on löydetty muka vihjeitä Ilveksen some-postauksista tai juuri jostain tällaisista rivien väleistä, kun ovat tuntuneet todella kaukaa haetuilta. Olen hyvin skeptinen näissä. Tästä taas tuli välittömästi fiilis, että vihjasi nimenomaan sopimusjulkistukseen. Jäämme odottamaan...
Itselle juuri ei tullut nimenomaan siksi että ei tuo kannattajan paikallaolo toisi siihen itse julkistukseen juurikaan mitään lisää ellei sitten Calle lasketa jostain helikopterista Areenan jäälle jatkosoppari housunpielessä.

Sama tieto välittyy samalla sekunnilla myös someen ja kotisohville joten jos tässä mennään ns. standardien mukaaan niin joku "Calle jatkaa + 15s somevideo" ei ihan ole sitä mitä Makkosen puheista odottaisin.

toskala

Luottopelaaja
Kova todennut Niemelälle kolmannen maalin jälkeen, ettei hän saa haastaa maalia, koska tuomarit katsoivat sen jo. Kyllä mä aina välillä mietin….:D

Jos olisin muuten yhtään salaliittoteorioihin taipuvainen, niin kuten on huomattu kiistanalaiset maalitilanteet tuntuvat järjestään menevän Ilveksen tappioksi. Sitten taas Ilvekseltä on käyty tarkastelemassa täysin selviä maaleja joissa pitäisi jo ihan paljaalla silmällä nähdä ettei noissa mitään epäselvää ole kuten Gazdan ja Suomen maalit. Foliohattuilijahan voisi näistä todeta että Ilveksen selviäkin maaleja käydään tarkastelemassa videolta että saadaan se VT merkintä tilastoihin ja sitten voidaankin lyödä lista eteen ja sanoa että kattokaa nyt, Ilves on kärsinyt videotarkistuksista ja on se niistä myös hyötynyt. Että tämä on Niemelältä puhdasta paskapuhetta väittää että Ilvestä sorsittaisiin näissä tuomioissa ja sakkoa perään kun tuomarien erehtymättömyyttä on taas käyty epäilemässä.

Toutain

Luottopelaaja
Itselle juuri ei tullut nimenomaan siksi että ei tuo kannattajan paikallaolo toisi siihen itse julkistukseen juurikaan mitään lisää ellei sitten Calle lasketa jostain helikopterista Areenan jäälle jatkosoppari housunpielessä.

Sama tieto välittyy samalla sekunnilla myös someen ja kotisohville joten jos tässä mennään ns. standardien mukaaan niin joku "Calle jatkaa + 15s somevideo" ei ihan ole sitä mitä Makkosen puheista odottaisin.

No joo, mutta itse ajattelen niin, että jos sopimus julkaistaisiin ottelussa, niin juuri Makkonen tässä yhteydessä voisi sitä hehkuttaa(markkinoida) noin. Voisihan esim. Callen (pidempi :) ) jatkolappu aiheuttaa areenalla hetken, joka kannattaa kokea paikanpäällä. Sopisi hyvin myös illan teemaan.