Tää Reistola on aina vihannut jostain syystä Nikolishiniä. Oli huonossa kunnossa, mutta taitoa ja pelisilmää olis ollut useampaan peliin, mutta kaikki Kooveen pelaajatkin meni ohi ja istui pelit katsomossa. Samoin kuin Brown sanoi , jätettiin kortti katsomatta. Tillua ei voi siitä syyttää, vaan Myrrää.
Silti viimeisen tepsi pelin meidän parhaimpia hyökkääjiä. Et jollai peiliin katsomisen paikka.Kuuluisa "Kaijakka efekt" kävi hänellä luultavasti. Ei ollut mitään annettavaa tällä Romanilla.
Olisko sunkin jo aika myöntää, että ei vaan riittänyt? Ja ennenkun taas vedät "ei saanut näyttöpaikkoja" kortin esiin, niin suosittelen miettimään olisiko tuo seurausta jostain.Tää Reistola on aina vihannut jostain syystä Nikolishiniä. Oli huonossa kunnossa, mutta taitoa ja pelisilmää olis ollut useampaan peliin, mutta kaikki Kooveen pelaajatkin meni ohi ja istui pelit katsomossa. Samoin kuin Brown sanoi , jätettiin kortti katsomatta. Tillua ei voi siitä syyttää, vaan Myrrää.
Muut pelaamassa kuudetta peliä ja venäjänpoika tulee ensimmäistä kertaa peleille tuossa sarjassa.Silti viimeisen tepsi pelin meidän parhaimpia hyökkääjiä. Et jollai peiliin katsomisen paikka.
Noista syötön kovuuksista erottaa pelimiehen. Konna sitä taisi puhua, että liigassa ei osata syöttää ja ottaa syöttöä vastaan niin hyvin kuin kohelossa joka pelaaja osaa.
Sitten kun antoi niin nähtiin että kaveri on rapakunnossa eikä liike riitä edes runkosarjapeleihin. Ja kun se näytönpaikka tuli, nähtiin ettei ole ammattilainen kun ei ole pitänyt itseään kunnossa eikä ollut valmis hyppäämään peleihin kun se paikka tulee. Mutta jollain ihmeellisellä logiikalla tästäkin saadaan Myrrän vika.
Oliko sarkasmia?Ivan on lähimpänä Haapalaa mitä voi vaan olla. Ei saanu IN kertaakaan kunnon paikkaa pois lukien vika tepsipeli. Tykkään pelaajasta ja toivon jatkoa lähtökohtana 1.&2. ketjut yyveilläkin.
Huh huh mikä kirjoitus Hyvin on @Jaska-85 saanut aivopestyäIvan on lähimpänä Haapalaa mitä voi vaan olla. Ei saanu IN kertaakaan kunnon paikkaa pois lukien vika tepsipeli. Tykkään pelaajasta ja toivon jatkoa lähtökohtana 1.&2. ketjut yyveilläkin.
Olis pitänyt sitten varmaan peluuttaa jo aikaisemmin.Muut pelaamassa kuudetta peliä ja venäjänpoika tulee ensimmäistä kertaa peleille tuossa sarjassa.
Peluuttamisen ilosta?Olis pitänyt sitten varmaan peluuttaa jo aikaisemmin.
Tehot Kohelossa aika samaa luokkaa Haapalan kanssa. Väitän Nikolishinin päästessä johonkin toiseen joukkueeseen liigassa pisteiden olevan kovat.Oliko sarkasmia?
10 peliä ja tehot 0+2 tauluun. Jos sä et tee maalin maalia kymmeneen peliin, niin turha siitä on ketjukavereita syytellä. Hyppäät tuoreilla jaloilla viimeiseen peliin rampojen ja väsyneiden joukkoon, niin ei kovin vertailukelpoinen asetelma. 0+0 oli silti saldona siitäkin pelistä.
Sanoit, että pärjäsi hyvin kun oli huilannut. Olis varmaan jonkun muunkin pelin pärjännyt hyvin, kun oli huilannut ja muut painanut pelejä paljonPeluuttamisen ilosta?
Missäs mä näin oon sanonut?Sanoit, että pärjäsi hyvin kun oli huilannut.
Selitit miksi, kun joku sanoi Nikon olleen parhaita pelaajia.Missäs mä näin oon sanonut?
Missäs mä näin oon sanonut?
Vetelet omia johtopäätöksiäsi kirjoituksistani.Selitit miksi, kun joku sanoi Nikon olleen parhaita pelaajia.