Jääkiekkoilijat oikeudessa

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 669
Muutama kuva ja niiden alla tälläinen teksti Lahtisen IG:ssä.
katso liitettä 5811
"Hups, nyt tuli tehtyä pikku kämmi. Hihihi, ei ollut tarkoitus raiskata sitä naista, hupsu minä. Olen vain ihminen, virheitä sattuu!"

Vittu mikä toukka, hyi helvetti. Teeskentelis nyt edes olevansa mies, myöntäis virheensä ja lopettas ton läpinäkyvän säälipisteiden keräämisen. Saatanan mato.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
369
1697206700795.png


Klassinen pakotettu anteeksipyyntö. Taisi paine kasvaa liian kovaksi, kun keikatkin lähtee alta...


Toivottavasti keväällä meidän mestaruusjuhlissa on sen verran pelisilmää, että jätetään jo varsin kulunut poika saunoo -renkutus pois.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 032
Hmmm... Mistäs te kaikki tiedätte ettei Seve puhuis totta? Kai sekin on mahdollista. Ja ennen kun joku alkaa narisemaan niin en puolustele ketään, eikä minulla ole asiasta mielipidettä. Tässä maailmassa kun on syyttömiä tuomittu ennenkin. Vai onko jollain parempaa tietoa asiasta kuin mitä mediasta on saanut irti?
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
369
Hmmm... Mistäs te kaikki tiedätte ettei Seve puhuis totta? Kai sekin on mahdollista. Ja ennen kun joku alkaa narisemaan niin en puolustele ketään, eikä minulla ole asiasta mielipidettä. Tässä maailmassa kun on syyttömiä tuomittu ennenkin. Vai onko jollain parempaa tietoa asiasta kuin mitä mediasta on saanut irti?

Toistaiseksi luotan hieman enemmän Suomen oikeuslaitokseen mitä Seven puheisiin. Toki tästä on jo keskusteltu muutenkin monta sivua.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 714
katso liitettä 5814

Klassinen pakotettu anteeksipyyntö. Taisi paine kasvaa liian kovaksi, kun keikatkin lähtee alta...


Toivottavasti keväällä meidän mestaruusjuhlissa on sen verran pelisilmää, että jätetään jo varsin kulunut poika saunoo -renkutus pois.
Manageritoimiston hätähuuto. Tämä oli niin nähtävissä.

Seve ja poju ratsastavat yhdessä auringonlaskuun.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 352
Muutama kuva ja niiden alla tälläinen teksti Lahtisen IG:ssä.
katso liitettä 5811
Hienosti koko maailma on pyörinyt herran ympärillä. Seve sitä ja Seve tätä. Ainoastaan oman nimensä ja lempinimensä kirjoittaa isolla alkukirjaimellä, mutta JYP, Lahti ja Jyväskylä pienellä. Taitaa tämäkin seikka kertoa jotain kirjoittajan mielenlaadusta.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 886
Hmmm... Mistäs te kaikki tiedätte ettei Seve puhuis totta? Kai sekin on mahdollista. Ja ennen kun joku alkaa narisemaan niin en puolustele ketään, eikä minulla ole asiasta mielipidettä. Tässä maailmassa kun on syyttömiä tuomittu ennenkin. Vai onko jollain parempaa tietoa asiasta kuin mitä mediasta on saanut irti?
On tosiaan tätä puitu jo paljon, mutta Lahtinen puhui eri tarinaa someen mitä oikeuteen joten jommalle kummalle on valehdeltu.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 032
On tosiaan tätä puitu jo paljon, mutta Lahtinen puhui eri tarinaa someen mitä oikeuteen joten jommalle kummalle on valehdeltu.
Ok, on vaan uskomatonta että pystyy tekemään tuollaisen videon ja puhumaan paskaa sinisin silmin.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 907
Severi on hyvä esimerkki nuorille lätkäjätkille kuinka ei saa hölmöillä uraansa..vaikea ottaa kantaa koko asiaan kun muuta faktaa ei ole mitä lukenut netistä..kiinteetä taita tulla kun ehdonalainen oli alla ratista..oli varmaan kova paikka JyPin organisaatiolle kun asiat tulivat julki mItä on vuoden aikana lopulta tapahtunut..lopuksi voi todeta että pimpulalle tuli paljonkin hintaa..liian paljon..
 
Ylös