Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, äänenkäyttö on ainakin itselle varsin tärkeä juttu selostajan osalta.Mun mielestä Alkio on ihan hyvä selostaja, pääosin aina sisällä pelissä ja käsittää tapahtumat hyvin. Tosin se karjuminen on välillä ihan hirveen kuulosta. Mulle paras selostaja on Sorjonen, puhuu asiaa ja sillä on rauhallinen ääni.
Mua Sorjosen ääni nimenomaan jostain syystä meinaa ärsyttää vaikka hän onkin muuten tosi hyvä selostajaMun mielestä Alkio on ihan hyvä selostaja, pääosin aina sisällä pelissä ja käsittää tapahtumat hyvin. Tosin se karjuminen on välillä ihan hirveen kuulosta. Mulle paras selostaja on Sorjonen, puhuu asiaa ja sillä on rauhallinen ääni.
Koskela & Jalo saa kyytiä.
PS. Ilvesfoorumi mainittu!
Musta toi on ihan hyvä, että uskaltavat arvostella myös muita toimittajia, eikä Timo Kunnari ole urheilutoimittajien terävintä kärkeä, mutta kyllä tuo Kunnarin kurmoottaminen alkaa menemään enemmän jo koulukiusaamis-osastolle.Tuli jo puoleenväliin kuunneltua. Ei mitään maata mullistavaa, tällä kertaa Sihvonen tosin muisti että Seppänen siellä taustalla häärää. Saisi muuten Aitio ottaa selvän että vieläkö tuo urheilun johtoryhmä siellä on olemassa kun en kyllä muista että olisi hetkeen edes mainittu Ilveksen viestinnässä. Mutta ovat oikeassa että Koskela ei valmentajilta mitään yhtenäistä pelitapaa vaadi, ja juuri tuon takia olisikin hyvä että johdossa olisi myös sitä valmennuskokemusta. Tällä hetkellä sitä ei taida olla yhtään.
Myös Liigan pelitahdista 100% samaa mieltä. Tämä peräkkäisten päivien pelaaminen eri vastustajia vastaan on yksinkertaisesti väärä toimintatapa, ja uskon myös että se lisää näitä loukkaantumisia. Näitä peräkkäisiä pelejä tulisi välttää, mutta Liiga ja joukkueet eivät muuta tunnu haluavatkaan kuin niitä. Veikkaan että 90% otteluohjelmasta on toimitusjohtajien halujen mukaista jolloin urheilulle jää se 10%. Jälki on sitten tätä. Itse pyhittäisin perjantain täysin televisiopelille.
Sama homma, on yllättänyt.J-M Aaltosesta epäilin, että se on Konnan tyylinen, joka ei jaksa syventyä mihinkään, mutta mitä vielä, sehän tuntuu olevan oikeinkin hyvä
J-M Aaltosesta epäilin, että se on Konnan tyylinen, joka ei jaksa syventyä mihinkään, mutta mitä vielä, sehän tuntuu olevan oikeinkin hyvä
Sihvonenhan tuosta jo sanoi silloin 1vs1 jälkeen että Aaltonen on päävalmentaja-ainesta. Kaippa sekin jotain kertoo. Toivottavasti jaksaa pysyä kärryillä pelaajista ja valmentajista myös jatkossa, ellei nyt sitten tosiaan lähde valmennuspuuhiin jossain vaiheessa.Sama homma, on yllättänyt.
Sihvosta ei taida kovinkaan moni ottaa enää edes puolitosissaan. Näyttää siltä, että johtava sotkeutuu oman erinomaisuuteensa ja oikeassa olemisensa pumppaamiseen niin pahasti, että on todella raskasta kuunneltavaa.Juu-u, mä oon varmasti joko liian vanha tai liiaksi tympääntynyt näihin pelitapa keskusteluihin, mutta jos Ilveksen suurin riski on "ounasteleva pelitapa", niin en olisi hirveän huolissani.