Torski
Tähtipelaaja
Jos eräitä foorumisteja on uskominen olis pitänyt torjua jneJoo ei ole kyllä Lankun maaleja ollut yksikään.
Jos eräitä foorumisteja on uskominen olis pitänyt torjua jneJoo ei ole kyllä Lankun maaleja ollut yksikään.
Niin aina, niin ainaJos eräitä foorumisteja on uskominen olis pitänyt torjua jne
Onneksi Scotka on Jypin ongelmaTämähän menee sekä Suomen että Tshekin pussiin tämä tulos, svedut kanukkeja vastaan heti kohta. Saattaa kyllä Lankku toivoa, ettei Tillun kesäpäivä-Launchissa mainita Scotkan nimeä...
Katos perkele, sillä onkin viä soppari (nap nap Eliteprospects). Aattelin, että Tukka pakko-ostatti sopparin ulos ekalla erätauolla.Onneksi Scotka on Jypin ongelma
Höh Marko
Alkusarjan pelejä kato vasta
Ehkä tällaiseen kommentointiin tiivistyy sitten se ilvesläisyyden perin olemus: voitetaan MM-kisojen alkulohko, joukkueen ykkösmaalipyssynä (en sano, että likikään paras pelaaja, mutta neljä kaappia) oma kasvatti ja kaikki on paskaa paitsi kusi. Anna mun kaikki kestää...Nimenomaan. Kyllähän sitä nyt tyihiin laittaa! Toivon todella että olen väärässä ja raju olis ratkaisija ns.tosi peleissä. Katsellaan... pieniä on silakat joulukaloina .
Jos eräitä foorumisteja on uskominen olis pitänyt torjua jne
David PasterNjak -Antero Mertaranta
On kyllä unista peliä tämä USA - Tsekki
Itse olen kiinnittänyt nyt MM-kisoissa huomiota just näihin "norsupalloihin".Olen ollut huomaavanani kiekon evoluutiossa uuden jutun. " Norsupallot " ja kaukaa maalivahdille ammutut laukaukset. Jalkapallon tapaan pitkillä kaarilla haetaan omille läpisyöttöjä ja jopa omalta alueelta lauotaan.
Ovatko muut havainneet samaa ?
No viime yönä NHL:ssä meni sellainen maaliin, kun maalivahti ei ilmeisesti erottanut kiekkoa ilmasta. Mieluummin kannattaa yrittää sitä jos on tilaa kuin maita pitkin pitkäksi. Ei sillä että se olisi sen pääasiallinen tarkoitus, mutta silti.Itse olen kiinnittänyt nyt MM-kisoissa huomiota just näihin "norsupalloihin".
Ainahan niitä on heikommat maat viljelleet, mutta nyt tuntuu että myös "isot" maat tekevät sitä.
Just näin. Älä ole kuin Timo T.A, ole kuin Antsa.Mikäs tuossa Antsan esittämässä lausumatavassa ihmetyttää? Tänään Arenalla kuuluttaja esitteli Pastan avausviisikossa aivan samoin, joten voisiko olla, että me suomalaiset ja etenkin Pasternakin NHL-pelejä selostavat pohjoisamerikkalaiset oltaisiin oltu kuutamolla tämän suhteen viimeiset 10 vuotta?
Se on ainakin tullut jo 90-luvulla selväksi, että pohjoisamerikkalaiset eivät edes yritä lausua eurooppalaisten nimiä oikein, vaan ylimielisesti vetävät omaa rokkiaan nimien suhteen. Eli ei kannata hakea Mertarannan lausumatavalle verrokkia ainakaan NHL-selostajista, koska he vasta kujalla eurooppalaisten nimistä ovatkin.