Bure10
Guest
Ja Hartman ilmeisesti tippunut. Tämä tästä vielä puuttuikin. Aivan kuin ei jo ennestään lähtökohdat peliin olleet tarpeeksi epätasaiset.
Ootko tosissas vai vitsailetko? Sut vois sulkea täältä MM-ketjusta näiden pelien ajaksi jos ei tule mitään muuta kun paskaa sieltä näppäimistöltä.Parempi joukkue tappiolla kahden erän jälkeen. Luo kuitenkin uskoa tuo erän loppu.
Sekä entiset että nykyiset Kärppä-pelaajat vähemmän yllättäen umpisurkeita tässä pelissä.
Ei tää nyt ole niin vakavaa.Ootko tosissas vai vitsailetko? Sut vois sulkea täältä MM-ketjusta näiden pelien ajaksi jos ei tule mitään muuta kun paskaa sieltä näppäimistöltä.
Ihan asiallisesti olen mielestäni tätäkin peliä kommentoinut. Se, että en ole Suomen puolella, ei ole mikään syy jakaa banneja. Esimerkiksi tuo sinun viesti rikkonee huomattavasti enemmän palstan sääntöjä kuin yksikään minun vastaava.Ootko tosissas vai vitsailetko? Sut vois sulkea täältä MM-ketjusta näiden pelien ajaksi jos ei tule mitään muuta kun paskaa sieltä näppäimistöltä.
Tällä logiikalla voidaan vetää jokainen otteluseurantaketju lukkoon Ilveksen peleistä.Ootko tosissas vai vitsailetko? Sut vois sulkea täältä MM-ketjusta näiden pelien ajaksi jos ei tule mitään muuta kun paskaa sieltä näppäimistöltä.
Saat toki kannattaa ketä haluat, mutta totta voi silti puhua. Ei siitä ole kyse ketä kannatat.Ihan asiallisesti olen mielestäni tätäkin peliä kommentoinut. Se, että en ole Suomen puolella, ei ole mikään syy jakaa banneja. Esimerkiksi tuo sinun viesti rikkonee huomattavasti enemmän palstan sääntöjä kuin yksikään minun vastaava.
Ja itse kysymykseen: kyllä, olen tuota mieltä. Ensimmäisessä erässä Yhdysvallat oli parempi, toisen erän eka kymppi selvästi Suomelle ja jälkimmäinen taas yhtä selvästi jenkeille. Kokonaisuudessaan Yhdysvallat on nähdäkseni ollut parempi. Uskon kuitenkin, että bensa loppuu kolmannessa erässä tuolla materiaalilla.
Taitaa tulla jälleen Suomi-Kanada finaali. Harmi.
Joo ja ei siitä kauaa ole kuin ennen 2019 finaaliakin pelattiin Suomi-Kanada finaali. Olisiko ollut 2016. Tänä vuonna voisi olla taas Suomen vuoro voittaa.Jep. Sehän olisi vasta kolmas kerta putkeen.
Melkoinen pettymys Tshekki ollut tässä pelissä.