IhanJuniori
Junioripelaaja
On kyllä kiva homma, että Ilves ja KalPa pelaa "omina" pelipäivinään niin voi vähän seurailla muita sarjoja tässä kun Ilves ei pelaa.
Paitsi lauantaina, kun on täysi kierros. Silloin tosin muut pelaavat jo kolmannet ottelut.On kyllä kiva homma, että Ilves ja KalPa pelaa "omina" pelipäivinään niin voi vähän seurailla muita sarjoja tässä kun Ilves ei pelaa.
TPS:ää kannattaen!On kyllä kiva homma, että Ilves ja KalPa pelaa "omina" pelipäivinään niin voi vähän seurailla muita sarjoja tässä kun Ilves ei pelaa.
Toki, mutta seurantaan menee Pelicans - HIFK ainakin aluksi.TPS:ää kannattaen!
Tuossa otteluparissa ei ole kuin huonoja vaihtoehtoja.TPS:ää kannattaen!
Käsittääkseni se blokkaus on vaan, jos katsoo eri netillä. Voin toki olla väärässäkin.Katselen muuten parhaillaan toiselta läppäriltä Pelsut-HIFK ja toiselta Tappara-TPS. Kokeilun vuoksi laitoin vielä äsken Kärpät-Jukurit kännykästä. Hyvin toimi, eli ei noita ainakaan vielä ole blokattu.
Toiminut koko ajan ja edelleenkin eri netilläkin ainakin itsellä saman lähetyksen katsominen.Käsittääkseni se blokkaus on vaan, jos katsoo eri netillä. Voin toki olla väärässäkin.
sen verran testasin, että läppärit wifissä ja kännykkä puhelinverkkoyhteydellä ja hyvin pelittiKäsittääkseni se blokkaus on vaan, jos katsoo eri netillä. Voin toki olla väärässäkin.
Okei, hyvä tietää!sen verran testasin, että läppärit wifissä ja kännykkä puhelinverkkoyhteydellä ja hyvin pelitti
Mä kyllä epäilen, että niiden on tarkoitus olla Tapparan värit, mutta tytöillä on vähän lipsunut värien kanssa. Nehän oli aivan tenavia2:22:57 skideillä venäjän liput poskissa olisiko ihan tietämättä maalattu vai joistain levtchin tuttuja tiedä näitä.
Näinhän tämä varmasti on.Mä kyllä epäilen, että niiden on tarkoitus olla Tapparan värit, mutta tytöillä on vähän lipsunut värien kanssa. Nehän oli aivan tenavia
Tähän ei kai edes pitäisi olla rajoitusta, vaan ainoastaan saman lähetyksen katseluun, jos oikein olen ymmärtänyt. Toki se blokkaus ei ilmeisesti toimi siihenkään.Katselen muuten parhaillaan toiselta läppäriltä Pelsut-HIFK ja toiselta Tappara-TPS. Kokeilun vuoksi laitoin vielä äsken Kärpät-Jukurit kännykästä. Hyvin toimi, eli ei noita ainakaan vielä ole blokattu.
Aijjaa. No juu, en edes tuota käsittänyt, kun en ole mikään diginatiivi. Mutta linssit huurtuu kyllä välittömästi näiden kanssa silloin kun ei pelaa.Tähän ei kai edes pitäisi olla rajoitusta, vaan ainoastaan saman lähetyksen katseluun, jos oikein olen ymmärtänyt. Toki se blokkaus ei ilmeisesti toimi siihenkään.
Joo, ihmettelinki ku piti katella eilen molempia Tps-Tappara ja Ifk-Pelsut peliä toinen siis katsomon kautta tv,stä ja toinen tabletilla eikä toiminu yhtaikaa. Pitänee jakaa tänään puhelimesta netti tabletille ni näkee saako Claywoman paljo Lauridsenilta kyytiä maalinedessä.sen verran testasin, että läppärit wifissä ja kännykkä puhelinverkkoyhteydellä ja hyvin pelitti
Mullehan nää on täyttä hepreaa, mutta mulla siis toimi sekä samalla, että eri yhteydellä. En tiedä sitten, että mikä sen määrittää, että blokkaako vai ei.Joo, ihmettelinki ku piti katella eilen molempia Tps-Tappara ja Ifk-Pelsut peliä toinen siis katsomon kautta tv,stä ja toinen tabletilla eikä toiminu yhtaikaa. Pitänee jakaa tänään puhelimesta netti tabletille ni näkee saako Claywoman paljo Lauridsenilta kyytiä maalinedessä.
Tän kaltaset jutut on aika pahoja jinxejä, että sarja taitaakin sitten harmittavasti mennä poikki jo keskiviikkona.Maikkari mainostaa jo nyt perjantaina pelattavaa Ilves-KalPa ottelua eli saletisti voitetaan ainakin kerran