Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 201
Mitähän tuolla "minulla on jo yhteensopiva viihdepalvelu" meinaa? Tarkoitetaanko tällä, että katson esimerkiksi MTV katsomosta? Lisähintaan tuo DNA Tv, mutta en ole ostamassa jos tuo todellakin tuota meinaa.
Itse täppäsin tuon 0€/kk DNA TV mobiilisovelluksen. Sitäkään sovellusta ei tarvitse käyttää jos ei halua, vaan MTV Katsomo -sovellus toimii myös. Sähköpostiin tuli aktivointiohjeet Katsomo-sovellukselle.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 522
Mitähän tuolla "minulla on jo yhteensopiva viihdepalvelu" meinaa? Tarkoitetaanko tällä, että katson esimerkiksi MTV katsomosta? Lisähintaan tuo DNA Tv, mutta en ole ostamassa jos tuo todellakin tuota meinaa.
Jos sinulla ei ole DNA TV tilausta niin sellainen pitää tilata, toki sen pelkän DNA TV sovelluksen saa ilmaiseksi kun ottaa katsomon, se kannattaa ennemmin tilata sitten asiakaspalvelusta
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 398
Mitähän tuolla "minulla on jo yhteensopiva viihdepalvelu" meinaa? Tarkoitetaanko tällä, että katson esimerkiksi MTV katsomosta? Lisähintaan tuo DNA Tv, mutta en ole ostamassa jos tuo todellakin tuota meinaa.
Sieltä saa ilmaiseksi valittua DNA TV -mobiilisovelluksen. Ylimääräistä maksaa vaan jos tilaa fyysisen kanavakortin digiboksille tai televisiolle.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 683
Jees, kiitos vastaajille! Nyt on MTV:n puolella tilaus ja aktivointi onnistui! Säästi tuolla joitakin euroja helposti! Kiitos vinkistä!
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 059
Onko jossain Ilves-TPS lehdistötilaisuus? Ei ainakaan MTV katsomossa
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 620
Onko jossain Ilves-TPS lehdistötilaisuus? Ei ainakaan MTV katsomossa
Katsomosta löytyy "kohokohdat" otsikon alta.

1726688168581.png
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 059
kiitos! "Muu pelitahtuma", hienosti menee Katsomo.
onneksi foorumilta löyty jälleen apu
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
623
Eikö tässä katsomossa pysty laittaan liigaa tai edes urheilua alotussivuks kuten cmorella pysty? Ihan yltiöraskas kaukosäätimellä aina naputella ittensä oikeeseen peliin jos vaikka tekee jtn muuta erätauoilla…
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 856
Eikö tässä katsomossa pysty laittaan liigaa tai edes urheilua alotussivuks kuten cmorella pysty? Ihan yltiöraskas kaukosäätimellä aina naputella ittensä oikeeseen peliin jos vaikka tekee jtn muuta erätauoilla…
Sitä ajatteli kun Katsomoon piti muuttaa että ehkä ne kaikki puuttuvat ominaisuudet tulee sitten päivityksen yhteydessä. Mutta on tuo nyt jumalauta ihan mielipuolista että sama palvelu maksaa nyt 10€/kk enemmän mitä vuosi sitten mutta käytännössä joka ikinen lisäominaisuus puuttuu mitä C Moressa oli.

Itse valittava aloitussivu, suosikkilajit, kännykkäilmoitukset, kuva kuvassa -toisto, suoraa soittimen sisältä ottelulähetyksen vaihtaminen, pelkkien halliäänten valinta, jne jne jne...

Vuosi mennyt kohta eikä yhtäkään noista olla vieläkään saatu Katsomon puolelle. AINOA uusi ominaisuus on se ettei samaa peliä voi katsoa usealla laitteella. Ihan vitun järkyttävää paskaa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 426
Sitä ajatteli kun Katsomoon piti muuttaa että ehkä ne kaikki puuttuvat ominaisuudet tulee sitten päivityksen yhteydessä. Mutta on tuo nyt jumalauta ihan mielipuolista että sama palvelu maksaa nyt 10€/kk enemmän mitä vuosi sitten mutta käytännössä joka ikinen lisäominaisuus puuttuu mitä C Moressa oli.

Itse valittava aloitussivu, suosikkilajit, kännykkäilmoitukset, kuva kuvassa -toisto, suoraa soittimen sisältä ottelulähetyksen vaihtaminen, pelkkien halliäänten valinta, jne jne jne...

Vuosi mennyt kohta eikä yhtäkään noista olla vieläkään saatu Katsomon puolelle. AINOA uusi ominaisuus on se ettei samaa peliä voi katsoa usealla laitteella. Ihan vitun järkyttävää paskaa.
Katsomo oli kyllä itselle niin SYSIPASKA kokemus CMoren jälkeen, että jäi koko paketti irtisanottua viime kaudella. Aattelin, että laitan Hyvinkään osaston TV-/sponssirahat suoraan Ilvekselle parempikatteisten omien tuotteiden kautta. :)

(Muutenkaan meinaan vanhan pumppu kestää kaikkea jännitystä...)
 
Ylös