Anttis
Luottopelaaja
^
Piti oikeen tarkistaa ja kyllä sieltä roskapostikansiosta sama viesti löytyi.
Jep, tänään tuo ilosanoma/asiakastiedote tuli sähköpostitse
^
^
Konttorissa olen käynyt katsomassa muutaman pelin. Vakipaikka oluidensa vuoksi, mutta aina plussaa jos näkyy kiekkoakin. Paikkana taitaa olla kallellaan hieman sinne oranssiin leiriin, mutta ainakin siellä takana isolla skriinillä on näkyny Ipan pelejä.Arvon palstatoverit, osaisiko joku kertoa, missä ravitsemusliikkeessä voi Tampereella nähdä Ilveksen pelejä?
EDIT: Varmaan vaihtoehtoja on moniakin, mutta mikä on mielestäsi paras?
Mulla se oli gmailin "tarjoukset" kansiossa.
Ei vieläkään mitään. Kyllä tavallisesti on Telian tiedotteet tulleet läpi. Ei ole roskapostissa, eikä Microsoftin palvelussa edes ole ”tarjoukset”-kansiota.
Elättelen toiveita, että olen erityistapaus, joka ainoana Telian asiakkaana saa pitää joukkuepassinsa maailman tappiin. Vai onko jollakulla muulla sama tilanne?
Ei vieläkään mitään. Kyllä tavallisesti on Telian tiedotteet tulleet läpi. Ei ole roskapostissa, eikä Microsoftin palvelussa edes ole ”tarjoukset”-kansiota.
Elättelen toiveita, että olen erityistapaus, joka ainoana Telian asiakkaana saa pitää joukkuepassinsa maailman tappiin. Vai onko jollakulla muulla sama tilanne?
Ai ettien että
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Heh.Ei helvetti.
Ai ettien että
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!liiga.fi
Hatakka on jo 20v mutta olis kyllä kiva kuunella jotain muitakin kuin noita rätyjä tai t#pparan junnuja siis ihan Ilveksenki ulkopuoleltaOnko noissa RedBull-kikkakisoissa ollut Ilveksestä edelleenkään ketään (esim. Hatakka tai Järventie)?