Crueman
Vakiokokoonpanossa
Odenin osumastahan tuli lähes heti tilanteen jälkeen zoomattu hidastus, jossa tuo osuma näkyi erittäin hyvin.Eilen ei saatu case-Odenista uusintaa
Odenin osumastahan tuli lähes heti tilanteen jälkeen zoomattu hidastus, jossa tuo osuma näkyi erittäin hyvin.Eilen ei saatu case-Odenista uusintaa
Tuli katseltua NHL -pelin teknistä toteutusta "sillä silmällä", eipä olisi kannattanut. Liigan kuvanlaatu, kuvaus sekä uusinnat ja hidastukset ovat kivikaudelta verrattuna NHL:n vastaavaan. Amatöörien puuhastelua?
Voiko olla että joku on jaksanut miksata noi? Tai ajettu jonkun tekoälyn läpi joka miksaa tms.Katsoin maalikoosteen. Onko mikityksiä lisätty? Kuului hyvin Osaston laulu.
Olin pelissä, mutta katselin jälkikäteen tuota ottelulähetystä, niin siinäkin kuului paremmin.Katsoin maalikoosteen. Onko mikityksiä lisätty? Kuului hyvin Osaston laulu.
Taas oli joku käynyt säätämässä eilisestä mikityksiä. Hienosti näytti Osasto pitävän mekkalaa, mutta lähetykseen se ei kyllä kuulunut..Ois kyllä kiva saada noi mikitykset kuntoon.Katsoin maalikoosteen. Onko mikityksiä lisätty? Kuului hyvin Osaston laulu.
Kyllä ainakin minä kuulin todella hyvin Osaston pauhun läpi ottelun. Paremmin kuin aikaisemmissa otteluissa.Taas oli joku käynyt säätämässä eilisestä mikityksiä. Hienosti näytti Osasto pitävän mekkalaa, mutta lähetykseen se ei kyllä kuulunut..Ois kyllä kiva saada noi mikitykset kuntoon.
Voi olla ilmaiskanavien puolelle. Suoratoistopalvelujen tilaajilta kun kysyis, ketkä ovat jo tottuneet laadukkaisiin selostajiin, niin eiköhän Mertsi olisi epäsuosituimpien joukossa.Kyllä Mertsillä varmasti edelleen on vahva fanikunta varsinkin niiden joukossa jotka katsovat sen muutaman matsin kuukaudessa ilmaiskanavilta.
Olen tätä itsekseni miettinytkin, että voisiko tässä olla myös yksi syy, että Mertsi on lähes poikkeuksetta selostamassa nuo mtv3:n/subin ilmaispelit...
Huomenna on!Cmore ei edes järjestä studiota vaikka pleijarit käynnissä. Ihmeen säästö meininki
Huomenna on Hämeenlinnassa studio. Mutta joo, pitäisi olla kyllä tässäkin.Cmore ei edes järjestä studiota vaikka pleijarit käynnissä. Ihmeen säästö meininki
Pitäisi olla tälläsissä sarjoissa toisessa sekä toisessa studio. Paras neljästä sarjassa olla jokaisessa yksi.Huomenna on Hämeenlinnassa studio. Mutta joo, pitäisi olla kyllä tässäkin.