Hašek27
Vakiokokoonpanossa
Itse ainakin ostanut yksittäisiä pelejä Telia Tv:stä tauotta.Vielä kun saisivat takaisin joukkuepassin sekä yksittäisten pelien ostamisen. Olisi varmaan näilläkin menekkiä.
Itse ainakin ostanut yksittäisiä pelejä Telia Tv:stä tauotta.Vielä kun saisivat takaisin joukkuepassin sekä yksittäisten pelien ostamisen. Olisi varmaan näilläkin menekkiä.
Okei. Kiitos tiedosta. Tämä ilmeisesti toimii vain telia tv asiakkailla, mutta ei C morea tai discoverya käyttävillä asiakkailla.Itse ainakin ostanut yksittäisiä pelejä Telia Tv:stä tauotta.
TPS:n 100v. kausi nyt tulee heti ensimmäisenä mieleen.Tekeeköhän Cmore tälle kaudelle jotain dokumentti tyyppistä juttua niin kuin viime kaudella oli se IFK juttu ja areenaan siirtyminen. Kovin on hiljaista ollut silläkin suunnalla mutta luulisi markkinointikoneiston pyörähtävän maikkarilla käyntiin elokuussa
Itsellä Cmore joka on kyllä hävyttömän kallis, mutta ei ole ikinä ollut mitään ongelmia lähetyksen kanssa. Kuvanlaatu on hyvä eikä mitään pätkimistä ollut ikinä.Noniin. CHL- ja Liigakausi lähestyvät ja pitäis alkaa varmaan miettimään pikkuhiljaa jotain kanavapakettia.
Onko porukalla millasia kanavapaketteja tällä hetkellä, mistä otettuna ja mihin hintaan? Onko jotain hyviä diilejä tällä hetkellä liikkeellä?
Onko sulle se Total? Paljonko maksat siitä?Itsellä Cmore joka on kyllä hävyttömän kallis, mutta ei ole ikinä ollut mitään ongelmia lähetyksen kanssa. Kuvanlaatu on hyvä eikä mitään pätkimistä ollut ikinä.
Telian asiakkaana ton sais noin 30€/kkOnko sulle se Total? Paljonko maksat siitä?
Telian asiakkaana ton sais noin 30€/kk
Tämä toimii myös EU:n ulkopuolella VPN:n yhteydellä. Thaimaassa ei C More toiminut mutta finaalien katsominen onnistui hyvin Discoveryn kautta.Discovery+ Total on 27 €/kk, siihen kuuluu Eurosport, Discoveryn omat urheilut (esim EHT), C More ja Liigapassi. Ei tosin toimi aivan yhtä luotettavasti kuin C Moren oma sovellus, mutta ihan käytettävä sekin on
Juu on total. Saan sen muistaakseni jonkun Elisan tarjouksen kautta 30€/kk.Onko sulle se Total? Paljonko maksat siitä?