Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 194
Huomenna pelataan yksi pleijarimatsi, ratkaiseva game 7 Pelicansin ja KalPan välillä.

...ja selostamassa on tietenkin Saukkonen!

Saukkosen selostuksista ei voi aina olla aivan varma että mitä matsia mies todellisuudessa oikein katselee mutta huomenna ei pelata kuin yksi liigaottelu joten nyt ei pitäisi olla minkäänlaisia epäselvyyksiä mistään. Paitsi sitten jos miehellä ovat jääneet SHL:n pudotuspelit pyörimään ruudulle.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
Saukkosen selostuksista ei voi aina olla aivan varma että mitä matsia mies todellisuudessa oikein katselee mutta huomenna ei pelata kuin yksi liigaottelu joten nyt ei pitäisi olla minkäänlaisia epäselvyyksiä mistään. Paitsi sitten jos miehellä ovat jääneet SHL:n pudotuspelit pyörimään ruudulle.

Ei se kato peliä ollenkaan. Se syö.

Salaattipöydästä aloittelee.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 180
Huomenna pelataan yksi pleijarimatsi, ratkaiseva game 7 Pelicansin ja KalPan välillä.

...ja selostamassa on tietenkin Saukkonen!
Ennemmin Anu kuin Mertsi kyseiseen peliin..
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 123
Eikö Cmoren saa ilman selostusta?
Piti oikein tulevia pelejä varten olla yhteydessä Cmoren asiakaspalveluun ja nyt löytyi se konsti millä Sonysta, ja Cmoren mukaan kaikista "tuetuista päätelaitteista" saa päälle ne pelkät saliäänet. Se oli lopulta aika yksinkertaista ja laitan sen tähän siltä varalta, että täällä on muitakin tunareita, jotka eivät ole sitä löytäneet.

Eli Sonyssa ainakin kun lähetys pyörii tuon sovelluksen kautta, niin painamalla kaukosäätimestä "play"-tunnusta tulee näkyviin se lähetyksen aikajana, asetukset-tunnus ja sellainen neliskanttinen puhekupla. Tuosta puhekuplasta saa sitten sen selostuksen pois.
Haastetta lisää se, että ainakaan mulla se ei aina meinaa tulla näkyviin ja tuo puhekupla on tavattoman helppo sekoittaa tekstityksen tunnukseen.
Jos tuota puhekuplaa ei saa näkyviin, niin kannattaa päivittää tai tarkistaa päivitykset sekä tv:stä että Cmore sovelluksesta.

Annoin samalla kipakkaa, mutta asiallista palautetta Mertarannan "selostuksista".
Ohessa lainaus omista höpinöistäni edelliseltä sivulta
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 123
No niin, enää neljä joukkuetta jatkossa. Sehän voi Saukkonen ja Mertaranta jakaa noi välierät keskenään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Noniin nyt on kaksi otteluparia jäljellä, että eikös se olisi loogista vetää kahdella selostajalla?
Waheeb ja Alkio selostaa kaikki loput pelit, kommenttaattoreina Backström ja Saravo.
Sitten mää heräsin ja varmaan perjantaina Mertaranta vetää soolo shown :(
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
En näe yhtään syytä miksi koko kansan Antero ei selostaisi perjantaina.

-Perjantai
-Lahti
-Välierä avaus

Kyllä kaikki on pedattu Anterolle.
 

jäämies-70

Luottopelaaja
Viestejä
5 576
En näe yhtään syytä miksi koko kansan Antero ei selostaisi perjantaina.

-Perjantai
-Lahti
-Välierä avaus

Kyllä kaikki on pedattu Anterolle.
Sen lisäksi Anteroa on käytetty Cmoren radiomainoksissa äänenä.
Miettikää, jos joku tuulitakki ostaa tuotteen, ja sitä ei selostakaan kokokansan sinivalkoinen ääni..
”Kyllä minä niin mieleni pahoitin”
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
532
Sen lisäksi Anteroa on käytetty Cmoren radiomainoksissa äänenä.
Miettikää, jos joku tuulitakki ostaa tuotteen, ja sitä ei selostakaan kokokansan sinivalkoinen ääni..
”Kyllä minä niin mieleni pahoitin”
Toisaalta joka kerta kun Mertsi selostaa, yli puolet ilvesfoorumista "pahoittaa mielensä".
Eikö tämä jatkuva kitinä ja hassun hauskat jutut Mertsistä ja Saukkosesta ala olla jo aika väsyneitä?
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
2 092
Toisaalta joka kerta kun Mertsi selostaa, yli puolet ilvesfoorumista "pahoittaa mielensä".
Eikö tämä jatkuva kitinä ja hassun hauskat jutut Mertsistä ja Saukkosesta ala olla jo aika väsyneitä?
Uskoisin että suurinta osaa meistä "kitisijöistä" ihan vaan oikeasti ottaa pattiin se että Mertsi ja Saukkonen vielä selostaa maksullisilla kanavilla.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
2 079
Näkyykö SM-liiga yhtään Suomen ulkopuolella? Sveitsin liigakin näkyy Virossa ja meille suomalaisille on Ruotsin liigaa ja tätä Sveitsin liigaa tarjolla. Olisi minun mielestä ihan hienoa jos ulkomaiden kiekkoniilot välillä näkisi meidänki sarjaa.
 

Kolmosvahti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
231
Näkyykö SM-liiga yhtään Suomen ulkopuolella? Sveitsin liigakin näkyy Virossa ja meille suomalaisille on Ruotsin liigaa ja tätä Sveitsin liigaa tarjolla. Olisi minun mielestä ihan hienoa jos ulkomaiden kiekkoniilot välillä näkisi meidänki sarjaa.
En aivan satavarma ole, mutta taitaa C-more Ruotsissa ainakin joitain otteluita näyttää Liigasta.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 194
Näkyykö SM-liiga yhtään Suomen ulkopuolella? Sveitsin liigakin näkyy Virossa ja meille suomalaisille on Ruotsin liigaa ja tätä Sveitsin liigaa tarjolla. Olisi minun mielestä ihan hienoa jos ulkomaiden kiekkoniilot välillä näkisi meidänki sarjaa.

Eikös tälläkin palstalla ole kavereita ketkä asuvat joissain toisissa maissa ja katselevat matseja, täten teen oletuksen että kyllä se jostakin näkyy. Olen kyllä pettynyt mikäli olen väärässä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Kaikki maksulliset palvelut näkyy pienellä vaivalla kaikkialla. Oma kokemus. Tai no ei kaikkialla...

Afrikassa, E-Amerikassa ja P-Koreassa en ole kokeillut. En myöskään 90 prosenttia Venäjää.
 
Ylös