Jääkiekon SM-Liigan televisiointi

10 peliä tullut ilmaiskanavalta. Kärpät pelannut viidessä. Puolen Suomen joukkue.
Ja hyvin ovat edustaneet.
Kärpät- KooKoo 3-6
KalPa - Kärpät 6-4
HIFK - Kärpät 4-3 (vl)
Kärpät - TPS 0-4

Ainut voitto Ilvestä vastaan.

Viimeksi muokattu:
En tiedä, onko oikea lanka, mutta ei saatana ku vituttaa tekoälyn pakottamine iha jokapaikkaa. Vie ihan maun muuten hyvältä idealta hypettää paikallispelirekordii.

1764337909044.png

Menkää nyt oikeasti... :D

Eilen oli selostamossa pari Alkio - Vallin, ja heillä usein homma on mennyt naureskeluksi ja sisäpiirivitsien toisteluksi. Eilen olivat kuitenkin onnistuneet rajoittamaan tuota touhua ja suurin osa hommasta oli asiallista kommentointia sekä selostusta. Olin jopa Vallinin kanssa useasti samaa mieltä, mies näki tuon maalitarkastuksenkin oikein koska Espoon puolustaja sen Jasekin sinne työnsi vaikka ei Jasek sitä kamalasti vastustellut.

Studiossa sitten kaksikko JMA ja Saravo, molemmat ovat kyllä hyviä tuossa hommassa. Liivikki, no oli se mitä aina ennenkin. Kai nuo lyhyet haastikset joihinkin uppoo, ja ihan mukava oli Niskasen lyhyt haastis.

Ikävästi on kolmonen estänyt myös vpn:n kautta pelien katsomisen ulkomailta (ja kaiken muunkin sisällön). Mulla jää 6 peliä nyt katsomatta, toki en kaikkia olisi ehtinyt muutenkaan katsoa. Maalit ja koosteen sentään näkee liigan sivuilta.

Ikävästi on kolmonen estänyt myös vpn:n kautta pelien katsomisen ulkomailta (ja kaiken muunkin sisällön). Mulla jää 6 peliä nyt katsomatta, toki en kaikkia olisi ehtinyt muutenkaan katsoa. Maalit ja koosteen sentään näkee liigan sivuilta.

Kuuntele nyt ainakin Ilves+:n kautta.

Eikö tuolla Katsomossa ole kuin viimeisimmät pelit mahdollisuus katsoa uudelleen? En ainakaan löydä

Eikö tuolla Katsomossa ole kuin viimeisimmät pelit mahdollisuus katsoa uudelleen? En ainakaan löydä
Taitavat olla nykyään 7 vuorokautta voimassa kunnes poistuvat.

Siis mitä? Eikö enää pysty ulkomaanreissuilla katsomaan puhelimen/tabletin katsomosovelluksella Ilveksen pelejä?

Mikä idea tässäkin on? Kuka tästä mitään voittaa?

Siis mitä? Eikö enää pysty ulkomaanreissuilla katsomaan puhelimen/tabletin katsomosovelluksella Ilveksen pelejä?

Mikä idea tässäkin on? Kuka tästä mitään voittaa?
Juu ei pysty. Kokeilin kahdessa eri maassa (eu:n ulkopuolella toki molemmat, mutta tuskin merkitystä). Mielestäni vpn:n kautta on aiemmin pystynyt, mutta ovat senkin nyt estäneet.

Juu ei pysty. Kokeilin kahdessa eri maassa (eu:n ulkopuolella toki molemmat, mutta tuskin merkitystä). Mielestäni vpn:n kautta on aiemmin pystynyt, mutta ovat senkin nyt estäneet.
On merkitystä, EU:n alueella voi katsella (myös ilman VPN:ää), EU:n ulkopuolella ei.

On merkitystä, EU:n alueella voi katsella (myös ilman VPN:ää), EU:n ulkopuolella ei.
Näin se menee. Siinä, että pelit eivät näy esim. Thaimaassa ei ole mitään järkeä kun Liigan Suomen ulkopuolisilla oikeuksilla ei ole mitään arvoa, eikä pelejä näytetä missään muualla.

Jooh, tota tota. Millä VPN palvelulla olet yrittänyt ?
Mulla ainakin Nord VPN toiminut aina, kuulemma toimii Surfshark myös. Omassa käytössä ollut joskus ulkomailla myös Mullvad, minkä kautta on näyttänyt pelit myös.

Edit, vilasin että noi molemmat saa jonkinlaiseen kokeilujaksoon ilmaseks. Et tos kokeilus siis mitään menetä.

Viimeksi muokattu:
Takaisin