Mä oon sitä koodia vielä vailla joten jos sulla löytyy niin otan ilomielin vastaan.Jyy sanoi:Mullakin olisi yksi turha Ruutu+ -koodi tälle päivälle, jos joku tarvitsee niin YV:tä tulemaan. Ilmoitan tässä vielä jos sen joku jo otti.
suitsuke sanoi:Mä oon sitä koodia vielä vailla joten jos sulla löytyy niin otan ilomielin vastaan.Jyy sanoi:Mullakin olisi yksi turha Ruutu+ -koodi tälle päivälle, jos joku tarvitsee niin YV:tä tulemaan. Ilmoitan tässä vielä jos sen joku jo otti.
No joo mutta mielummin kattosin vaikka ruudusta.Ilves sanoi:Katso yläpuolellasi oleva viesti.. Itse kun äsken katsoin tuolta löysin heti Hpk-Ilves pelin.
Ilves sanoi:Käsittääkseni nuo ovat juuri Ruudun striimejä. Itsellä ei kokemusta kun olen maksanut jo ruutu+ palvelusta.
Tuolta ei näy tän päivän pelit joten näkyykö jostain muualta?Maddy sanoi:coolsport.tv -palvelusta löytyi ainakin eilisen kierroksen kaikki pelit striimeinä, ilmaiseksi. Sieltä vaan rullasi alaspäin listaa kunnes löytyi haluamansa peli, ja klikkasi yläreunasta ko. pelin kanavanumeroa.
Laatu oli tosin heikohko verrattuna esim. näihin ustream -striimeihin. Kyllä tuolta silti peliä mielummin katsoo kun turpaansa ottaa.
Otin Ruutu.fi -palvelun kuukaudeksi koekäyttöön. Nyt tuntuu ainakin siltä, että jos aloitat pelin seuraamisen esim. kolmannen erän alussa, kuvan pätkiminen ja puskurointi tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Jos taas katsoo kisastudiot ym. lätinät ennen peliä, ts. ollut streamin mukana jo alusta asti, tuntuu palvelu antavan enemmän kaistaa tms.Letkunilkka sanoi:pätkiikö ruutu vain mulla vai? Menee hermo...