Niin siis sepä se. Kyllä mää luulen, että Gregoirella jatketaan eteenpäin.Seuraavana hierarkiassa olisi Kos tai Järventie. Eivät tule saamaan Pendolta luottoa. Veikkaan Gregoiren jatkavan koko kauden. Ei poista sentterihankinnan tarvetta silti. Leveyttä tarvitaan.
Ööö liigassa 30,8% aloituksesta, että kyllä se on paska. Mä en ymmärrä noita CHL statseja, ilmeisesti ne kaikki mun silmään tasureiksi menneet aloitukset merkattiin Jeremylle. No otanta on vielä pieni, katsotaan miten rosentit kehittyy. Mä luopuisi tästä pelaajasta samantien, mutta sille on syynsä että me täälä fantasiamanageroidaan ja ammattilaiset oikeasti päättää sopimuksista ja peluutuksesta.Eilen aloitukset 66,7 % ja kaikissa CHL-peleissä tähän asti 52,4 % (vrt. esim. Oula 41,7 % / 42,6 %).
Minusta oikeinkin hyvät aloitustilastot tässä vaiheessa.
Gregoire pois. Tosin huominen voi taas muuttaa näkemystä. Savi on ollut viime peleissä sen verran hyvä. Gregoire ei ole pystynyt antamaan sen parempia näyttöjä kuin Baukaan, joten mieluummin juniori kehiin. Tosin ei Baukaan välttämättä mikään unelmaratkaisu ole nelosen sentteriksi.Ensi viikolla ovat Iksa ja Friman oletettavasti askissa. Aho pudonnee näyttöjen perusteella rotaatioon, mutta kuka hyökkääjistä? Nelosen sentterinä on kolmikosta Gregoire, Virtanen ja Bau onnistunut melkeinpä parhaiten viimeksi mainittu.
Ööö liigassa 30,8% aloituksesta, että kyllä se on paska. Mä en ymmärrä noita CHL statseja, ilmeisesti ne kaikki mun silmään tasureiksi menneet aloitukset merkattiin Jeremylle. No otanta on vielä pieni, katsotaan miten rosentit kehittyy. Mä luopuisi tästä pelaajasta samantien, mutta sille on syynsä että me täälä fantasiamanageroidaan ja ammattilaiset oikeasti päättää sopimuksista ja peluutuksesta.
En ihan ymmärrä, miten nähdään ok suorituksena jos pärjää rotaatiossa. Ulkomaalaisvahvistuksen pitää lähtökohtaisesti olla aina vahvistus omassa roolissaan. Rotaatiopelaajia löytyy omista junioreista (Kos, Järventie ja varauksin pari muuta) ja Kooveesta.Eipä Gregoire ihmeemmin vastuutakaan ole saanut. Joukkueen pelaajista vähiten (11:36) heti Ahon (3:24) jälkeen. Alivoimalla hän on pelannut hyökkääjistä 4. eniten (3:52).
Kun ei olisi niin jäähyherkkä, menisi kyllä rotaatiopelaajana.
En ihan ymmärrä, miten nähdään ok suorituksena jos pärjää rotaatiossa. Ulkomaalaisvahvistuksen pitää lähtökohtaisesti olla aina vahvistus omassa roolissaan. Rotaatiopelaajia löytyy omista junioreista (Kos, Järventie ja varauksin pari muuta) ja Kooveesta.
Tämähän on ollut nähtävissä jo pitkään. Ilveksen rosterin ei vaan ole riittävän tasokas, jotta siitä riittäisi "ukkoja" neljään ketjuun, kun vielä pari kärkiketjujen kaveria on samaan aikaan saikulla. Nyt Tillu hommiin ja haku päälle. Varsinkin kun noilta loukkaantumisilta ei jatkossakaan voida välttyä.Nelosketjuun tarvittais kyllä muutosta. Ei vaan riitä.
Jos Ilves pelais tällä hetkellä tollasella rosterilla kun mouhot nyt ja varsinkin noilla senttereillä niin täälä olis meno ihan vitun villiä. Enkä tarkoita että kovin hyvällä tavalla.Tämähän on ollut nähtävissä jo pitkään. Ilveksen rosterin ei vaan ole riittävän tasokas, jotta siitä riittäisi "ukkoja" neljään ketjuun, kun vielä pari kärkiketjujen kaveria on samaan aikaan saikulla. Nyt Tillu hommiin ja haku päälle. Varsinkin kun noilta loukkaantumisilta ei jatkossakaan voida välttyä.
"Asiasta kukkaruukkuun"; olihan masentavaa katsella töllöstä tota T...ra-HIFK matsia. Vaikka kausi on vasta todella alussa pahaa pelkään, että joudutaan jälleen kerran keväällä seuraamaan T...ran mestaruusjuhlia. EI s...tana.
Ei varmasti jouduta. Tappara ei kolmatta vie. se on 100% varma asia. Sitä, joka sen vie en ihan varma ole... mutta Pendo on velho, katsokaapas huomista peliä.Tämähän on ollut nähtävissä jo pitkään. Ilveksen rosterin ei vaan ole riittävän tasokas, jotta siitä riittäisi "ukkoja" neljään ketjuun, kun vielä pari kärkiketjujen kaveria on samaan aikaan saikulla. Nyt Tillu hommiin ja haku päälle. Varsinkin kun noilta loukkaantumisilta ei jatkossakaan voida välttyä.
"Asiasta kukkaruukkuun"; olihan masentavaa katsella töllöstä tota T...ra-HIFK matsia. Vaikka kausi on vasta todella alussa pahaa pelkään, että joudutaan jälleen kerran keväällä seuraamaan T...ran mestaruusjuhlia. EI s...tana.
Tottahan se on, ettei vielä tässä vaiheessa kautta pitäisi vaipua synkkyyteen ja maalailla kauhuskenaarioita tulevasta. Meikäläinen vaan on tässä Ilves-vuosien korpivaelluksen aikana ilmeisesti kyynistynyt, turhautunut ja traumatisoitunut. Olin meinaan nafti kolmekymppinen, kun viimeksi todistettiin Ipan mestaruutta. Ja loppujen lopuksi se on vaan jääkiekkoa, vai onko sittenkään...Jos Ilves pelais tällä hetkellä tollasella rosterilla kun mouhot nyt ja varsinkin noilla senttereillä niin täälä olis meno ihan vitun villiä. Enkä tarkoita että kovin hyvällä tavalla.
Muistakaa pelätä ja alistua, ollaanhan tässä jo syyskuun puolessa välissä.