JAKEJOKKE
Vakiokokoonpanossa
Noni, seuraava yritys on sit maaliKyllä, nyt oli jo kohti tolppien väliä.
Noni, seuraava yritys on sit maaliKyllä, nyt oli jo kohti tolppien väliä.
Mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin huomiot, että on selvästi huonokuntoinen ja väsynyt?En ole vielä lähdössä torille, mutta Gregoire oli hämmästyttävän energisen ja vapautuneen tuntuinen sentterin roolissaan.
Ehkä vastuun kasvaminen ja 'helpohko' vastus siivitti tähän suoritukseen. Jeremyn hyvä peli kertoo osaltaan myös joukkueiden tasoerosta.
Erikoismaininta vielä Dufvalle, joka selvästi on jo huonokuntoinen ja väsynyt, mutta aina niin filosofinen ja huumorintajultaan vino.
Samaa ihmettelin, jonkun verran miestä tunnenkin ja minusta näyttänyt samalta viimeiset parikymmentä vuotta.Mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin huomiot, että on selvästi huonokuntoinen ja väsynyt?
Itse en seuraile Ristoa muuten ku lehdistötilaisuuksista. Ite en ole huomannut niissä Riston kunnon loppuneen tai väsyneen
Onneksi pelaa eri roolissa kuin mitä Tuulola täällä pelatessaan.Tuulolan ainakin korvannut täysin täällä palstalla.
Vielä kun räppää maalin jossakin kohtaa niin aletaan huutamaan jatkosopparia ja sulka hattuun.
Tärkeä keväällä.
Totta helvetissä.
Ite veikkaan, että playoffeissa Gregs vetää nelosen sentterinä. Jollei uusia miehiä tule kehiin ennen sitä.Huippua ette onnistumisiakin tulee, mutta sitä kovuutta ei edelleenkään näy kun ei ehdi tilanteisiin ja lukee peliä väärin.
Itse veikkaan että keväällä tulee pelit katsomossa katsomaan.
Parempi Gregoire katsomossa kuin Iso-Mustajärvi kentällä.Huippua ette onnistumisiakin tulee, mutta sitä kovuutta ei edelleenkään näy kun ei ehdi tilanteisiin ja lukee peliä väärin.
Itse veikkaan että keväällä tulee pelit katsomossa katsomaan.
Onko tämä muka ainoa vaihtoehto???Parempi Gregoire katsomossa kuin Iso-Mustajärvi kentällä.
Kuka niin sanoi?Onko tämä muka ainoa vaihtoehto???
No itsehän siihen vertasit, et muihin vaihtoehtoihin.Kuka niin sanoi?
No tähän on helppo vastata=enemmän eilisen kaltaista peliä. Toki syöttöpiste oli plussaa ja niitä nyt ei nelosen kavereilta voi joka peliin odottaa. Olihan tuo Gregoiren parhaita pelejä Ilveksessä jollei paras. Ei tuo todellakaan miehen standardi ole ollut mitä eilen nähtiin., että mitä häneltä odottaa.
No miksi mun olisi pitänyt nostaa kaikki mahdolliset vaihtoehdot tässä nyt esiin? Minusta on ihan hyvä tilanne, että meillä on pelaaja jonka voi heittää hyvin kentälle myös katsomossa. Mitä ongelmia sä näet tässä tilanteessa?No itsehän siihen vertasit, et muihin vaihtoehtoihin.
Se että on heittää katsomosta kaveri kentälle on tietty ihan ok, halusin vaan selvennystä että miksi Iso-Mustajärvi eikä esim. juhani Jasu.No miksi mun olisi pitänyt nostaa kaikki mahdolliset vaihtoehdot tässä nyt esiin? Minusta on ihan hyvä tilanne, että meillä on pelaaja jonka voi heittää hyvin kentälle myös katsomossa. Mitä ongelmia sä näet tässä tilanteessa?
Ei ehkä standardi, mutta jotain mitä todistettavasti pystyy esittämään. Jos ei ihan joka peli, niin kuitenkin toisinaan.No tähän on helppo vastata=enemmän eilisen kaltaista peliä. Toki syöttöpiste oli plussaa ja niitä nyt ei nelosen kavereilta voi joka peliin odottaa. Olihan tuo Gregoiren parhaita pelejä Ilveksessä jollei paras. Ei tuo todellakaan miehen standardi ole ollut mitä eilen nähtiin.
Tämä selvensi nyt itselle ainakin sen verran, että taidettiin nyt puhua eri asioista. Mun tarkoitus ei ollut miettiä ideaalitilannetta, vaan vertailla Ilveksen tämän hetken tilannetta aiempiin kausiin. Mielestäni meidän tilanne on siis parempi kuin toissa tai viime kaudella, sillä hain tähän Iso-Mustajärven vertailukohdaksi.Se että on heittää katsomosta kaveri kentälle on tietty ihan ok, halusin vaan selvennystä että miksi Iso-Mustajärvi eikä esim. juhani Jasu.