Jaakko Lantta Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Jaakko pelaa omassa roolissaan vahvasti. Vahva aloittaja alivoimalla, tasainen nelosen sentteri karhealla pelityylillään. Oli aikanaan Ketterässä pelatessaan mestiksen pistekunkku, joten kyllä käsiäkin on jossain määrin löytynyt. KalPassa on nyt toisenlainen rooli.
Suurin miinus on tuo hankittu maine. Maksaa nyt hintaa siitä, merkattu mies tuomarien silmissä. Ulosajoja tulee, mutta ei aina pelikieltoja. Odotellaan taaskin kurinpidon päätöstä.

Kädet persreikää myöten ristissä, että 1v pahvi. Pääsee nopeasti eroon siitä. .....ehkä.
Tillu ei pahemmin harrasta vuoden lappuja kotimaisten kohdalla mitä tulee uusiin pelaajiin. Kyllä siellä 2 vuoden lappu on ulkomaanoptiolla taloudellista korvausta vastaan.

Oli huono tai ei, jotain sellaista se on kuitenkin siihen joukkueeseen tuonut että kokonaisuuudesta on syntynyt enemmän kuin se osiensa summa. Jos Lantta on se palanen joka tarvitaan että vihdoinkin pelattaisiin niin ettei pudota ennakkosuosikkina, niin ihan sama millainen on kunhan siihen joukkueeseen tuo jotakin.

Kaikille pelaajille olen mielessäni antanut mahdollisuuden lunastaa paikkansa kannattajien suosikkina ja Lanttakin näyttäköön että osaa pelata rooliansa paremmin kuin vaikkapa Nättinen.
Ei tietenkään ihan sama millainen on, mutta muuten olen samaa mieltä.

Täällä kauhistellaan Raunon johdolla jo etukäteen ennenkuin on edes julkaistu sopparia. Ensin nyt pitäisi edes tulla varmistus, että pelaa täällä ennenkuin lynkataan sekä pelaaja että Ilveksen johto.

Jos pelaa täällä, sen jälkeen kaikki tuki. Ja katsotaan miten pelaa ennen tuomitsemista paskaksi pelaajaksi. Veikkaan, että meistä harvat ovat oikeasti seuranneet miehen otteita muuten kuin otsikoista. Tikkaakin haukuttiin ihan helvetisti ennenkuin tänne tuli. Täällä saatiin irti uran prime. Ja nousi yhdeksi suosikiksi.

Antaa näyttöjen näyttää. Raunon analyyseissä näkyy aina se tietty agenda. "Tillu oli paska kun hankki jonkun Henmanin eikä Vesalaista." Sitten kun tulee lusikallinen housuun, niin siirrytään pöyristelemään seuraavaa huhua.

Lantta on toimiva osa kokonaisuutta joka on kahdesti laittanut meidät pihalle pudotuspeleistä putkeen. Kalpalla on nytkin toimivampi alivoima kuin esimerkiksi meillä.
Lanttako meidät on yksinään tiputtanut? Ei kai nyt sentään. Kyllä Ilveksellä on siinä ihan oma roolinsa ollut.

Tuosta kaverista ei ole mitään hyötyä alivoimalla jos hän itse istuu boksissa. Noilla minuuteilla sitä tapahtuu aika usein enkä usko että Ilvekseen siirtyminen sitä asiaa muuttaisi mihinkään.

Täällä kauhistellaan Raunon johdolla jo etukäteen ennenkuin on edes julkaistu sopparia. Ensin nyt pitäisi edes tulla varmistus, että pelaa täällä ennenkuin lynkataan sekä pelaaja että Ilveksen johto.
Kai täälä oman mielipiteensä saa ilmaista.

Juuri mikään tilastokaan ei hirveästi tue Lantan ”erinomaisuutta”.

Jos pelaa täällä, sen jälkeen kaikki tuki. Ja katsotaan miten pelaa ennen tuomitsemista paskaksi pelaajaksi. Veikkaan, että meistä harvat ovat oikeasti seuranneet miehen otteita muuten kuin otsikoista. Tikkaakin haukuttiin ihan helvetisti ennenkuin tänne tuli. Täällä saatiin irti uran prime. Ja nousi yhdeksi suosikiksi.

Antaa näyttöjen näyttää. Raunon analyyseissä näkyy aina se tietty agenda. "Tillu oli paska kun hankki jonkun Henmanin eikä Vesalaista." Sitten kun tulee lusikallinen housuun, niin siirrytään pöyristelemään seuraavaa huhua.
Nämä ovat sinun sanojasi.

Juuri mikään tilastokaan ei hirveästi tue Lantan ”erinomaisuutta”.
Onko sitten joku edes sanonut että Lantta on jollain osa-alueella erinomainen?

Sulla on vähän sellanen tapa, en tiedä huomaatko sitä itse, mutta kun joku sanoo sulle vastaan tai esittää eriävän mielipiteen niin olet heti karvat pystyssä ja uhriudut ikään kuin tässä olisi käynnissä suuri Sinä vastaan Ilvesfoorumi sota. Juuri Koskelan ketjussa hyvä esimerkki ja tässäkin ketjussa implikoit että Lanttaa pidettäisiin erinomaisena hankintana ainakin rooliinsa nähden.

Mutta joo, annan olla, olin todella typerä kun ajattelin tällaista UTJ:n välikatsausta. Olisi pitänyt muistaa että:

1. Foorumin mukaan Timo Koskelalla ei ole mitään vastuuta mistään, varsinkaan urheilullista.
2. Toisaalta ehkä parempi ettei tule kameran eteen, se kun johtaa lähes aina harkitsemattomiin möläytyksiin kuin Mylillä konsanaan.

Edit: nopealla haulla löytyi yksi käyttäjä joka on sitä mieltä että on erinomainen profiilihankinta 3-4 kenttiin, ja yksi viesti jossa mainittiin tämän kauden erinomaisesta aloitusprosentista.

Mitä ihmettä nyt taas? Tuolle porsaalle joku tuki? Täysin kammottava pelaaja, jolla ei pitäisi olla mitään syytä pukea Ilves-paitaa päälle.

Siis tässäkö se potku oli mistä on täällä höpötetty monta sivua :D. Luulin, että on tallonut akillisjänteitä poikki Matt Cooke tapaan, mutta tuohan nyt oli vaan tuollainen kevyt tökkäisy luistimen päälli osalla mikä on ihan vaaraton.

En näe oikein hedelmälliseksi keskusteluksi pohtia itse fyysisen teon lopputulosta, vaan itse tekoa laajemmalla perspektiivillä. Potkuna pidetty teko on määritelty säännöissä pelikiellon arvoiseksi, vaikka se ei edes osuisi potkuyrityksen kohteena olevaan pelaajaan. Tämän säännön olemassaolo pitäisi olla Lantallekin selvää. Itse en arvosta tällaisia tekoja huomioiden pelaajan koko muun historian.

KalPa joutui pelaamaan (taas) viisi minuuttia alivoimaa ja menettää nyt nelosketjun keskushyökkääjän todennäköisesti kahdesta tai kolmesta pelistä tilanteessa, jossa muutenkin joukkueesta puuttuu jo useampi pelaaja ja tilalle on pitänyt nostaa nuoria.

Onko sitten joku edes sanonut että Lantta on jollain osa-alueella erinomainen?

Sulla on vähän sellanen tapa, en tiedä huomaatko sitä itse, mutta kun joku sanoo sulle vastaan tai esittää eriävän mielipiteen niin olet heti karvat pystyssä ja uhriudut ikään kuin tässä olisi käynnissä suuri Sinä vastaan Ilvesfoorumi sota. Juuri Koskelan ketjussa hyvä esimerkki ja tässäkin ketjussa implikoit että Lanttaa pidettäisiin erinomaisena hankintana ainakin rooliinsa nähden.
No turha nyt tarttua yhteen sanaan. Kammottava pelaaja - kammottava diili.

Tällekin paskakasalle useampi täällä on naureskellut useamman vuoden mutta näin se näköjään muuttuu kun huhut tuovat tänne.

En jatka tästä sen enempää.

Mitä ihmettä nyt taas? Tuolle porsaalle joku tuki? Täysin kammottava pelaaja, jolla ei pitäisi olla mitään syytä pukea Ilves-paitaa päälle.
No mutta saathan sinäkin edelleen suoltaa tuota paskaasi tällä foorumilla, vaikkei kukaan jaksa kuunnella. Jokaiselle uusi mahdollisuus, jne.

No mutta saathan sinäkin edelleen suoltaa tuota paskaasi tällä foorumilla, vaikkei kukaan jaksa kuunnella. Jokaiselle uusi mahdollisuus, jne.

Haha, joopa joo. Täysin sama asia jauhaa paskaa, kun tuo muiden terveydelle vaarallinen hosuminen kaukalossa.

:littipeukku:

Tällekin paskakasalle useampi täällä on naureskellut useamman vuoden mutta näin se näköjään muuttuu kun huhut tuovat tänne.
Tietenkin se muuttuu ja se on täysin normaalia. Tottakai omien puolella ollaan, tuetaan ja toivotaan parasta varsinkin silloin kun kaveri ei ole pelannut yhden yhtä peliä täällä. En ymmärrä yhtään että tuo on jonkinlainen argumentti.

Eräskin palstan Tillu-fani tuomitsi esim Borgin ja Armaliksen aivan sysipaskoiksi hankinnoiksi etukäteen, mutta kuinkas kävikään.

Lantalle samat keinot mitä oli Tyrväisen kanssa eli mitään sikailuja ei tueta ja sakkoja ei pelaajan puolesta maksella.

Haha, joopa joo. Täysin sama asia jauhaa paskaa, kun tuo muiden terveydelle vaarallinen hosuminen kaukalossa.

:littipeukku:
Yhyy. "En mä mutta kun ne muut. Mulla on oikeus haukkua ihan ketä mä haluun, kysy vaikka mun äidiltä."

Laita vielä 50 viestiä lisää ihan jokaiseen mahdolliseen ketjuun siitä, miten huonosti Ilves on sinun mielestä johdettu. Me muut odotellaan täällä jännityksellä.

Löysä paska.

Takaisin