Rantsukoff
Luottopelaaja
Ketju nostettu ylös. Aloittava maalivahti tänään. Aistin myrskyn nousevan!
Kerrotko lisää tästä?Ketju nostettu ylös. Aloittava maalivahti tänään. Aistin myrskyn nousevan!
Ei kai? Syke nousi välittömästi. Ja pysyy korkealla niin kauan kuin tätä ei ammuta alas.Ketju nostettu ylös. Aloittava maalivahti tänään. Aistin myrskyn nousevan!
Ketju nostettu ylös. Aloittava maalivahti tänään. Aistin myrskyn nousevan!
Luulen, että oli sarkasmia, kun Malekin ketju noussut pelipäivänä ylös. Toivottavasti olen oikeassa.Ei kai? Syke nousi välittömästi. Ja pysyy korkealla niin kauan kuin tätä ei ammuta alas.
Näin on.. häneen ei kaaduta ja ehkä on hyvä antaa lepoa välillä Marekille.Langhammer tänään maalissa ja voitto niin en yllättyisi yhtään jos Malek olis huomisen pelin sitren maalissa. Ei haittaa, luotto on kyllä kova myös Malekkia kohtaan.
Todella harvoin kakkosmaalivahti pelaa ihan pelkän lepuutuksen vuoksi playoffeissa.Langhammer tänään maalissa ja voitto niin en yllättyisi yhtään jos Malek olis huomisen pelin sitren maalissa. Ei haittaa, luotto on kyllä kova myös Malekkia kohtaan.
Häh? Tässähän on juuri viikko huilailtu.Näin on.. häneen ei kaaduta ja ehkä on hyvä antaa lepoa välillä Marekille.
Orastava paniikki siis peruttanee...
Katsotaan nyt ihan rauhassa kuka pelaa.. kohta meillä on tietoa.
Rauha.Viikko lepoa takana Langhamerilla ja lauantain jälkeen taas 5pv huiliaikaa, niin ei varmasti minkään lepuutuksen takia peluuteta Malekia.
Ei varmasti pelaa. Näissä otteluissa ei mennä enää Nuori Suomi -touhulla ja hyvä niin. Meillä on voittava maalivahti ja hän pelaa niin kauan kun kautta on jäljellä.Rauha.
Lähinnä viittasin epäilyihin, että saattaa Malek pelata Lauantaina.
Odotetaan nyt ihan rauhassa ilman mitään paniikkia. Kohta me tiedämme, niin ei tarvitse arvailla.
Ei ainakaan pelaa kokoonpanojen mukaan
Ok.. anteeksi.. en minä ala tappelemaan, tehdään kuten haluat, sopii minulle oikein hyvin.Ei varmasti pelaa. Näissä otteluissa ei mennä enää Nuori Suomi -touhulla ja hyvä niin. Meillä on voittava maalivahti ja hän pelaa niin kauan kun kautta on jäljellä.
Ei, mutta miksi pelaisi? Ollut viisipäivää lepoa Marekilla eikä häntä lepuutettu Ässät sarjassakaanOnko lauantain kokoonpano jo julkaistu?
Marek pelaa, tämä asia on jo sovittu. Keskitytään nyt tämän päivän otteluun.Ei, mutta miksi pelaisi? Ollut viisipäivää lepoa Marekilla eikä häntä lepuutettu Ässät sarjassakaan
Ilvesfoorumi - lapsenomaisesti uskotaan kaikki mitä internetissä joku kirjoittaa, on vuosi 2023.Johan oli trollausta. Joku vähän heittää tommosen läpän ja foorumi sekoaa. Mahtoi olla hauskaa.