WillieGunn
Luottopelaaja
Optio siinä on, joten ei jatku automaattisesti.
Jep, mutta Ilveksen halutessa täällä pysyy. Seuran optio.
Optio siinä on, joten ei jatku automaattisesti.
Tästä tulikin mieleen, että paljonkohan kaverin maaliodottama sitten on?Sanotaanko että Malek on meille aika monta pistettä enemmän hommannut kuin hävinnyt.
53,97Tästä tulikin mieleen, että paljonkohan kaverin maaliodottama sitten on?
Ihan ok tämä maalivahti jota jotkut kehtaavat kutsua Molokiksi.
Olen ollut siinä käsityksessä, että torjunnat tarkastetaan aina käsin jälkikäteen, jolloin saadaan varmuus virallisista tilastoista (torjunta% ja pmka). Näitä tilastoja saattaa olla maalivahtien sopimuksissa bonusperusteina ja myös vedonlyönnin alaisena. Maaliodottama mennään älykiekkodatan mukaan.Eilen juuri nauratti, että miten mahtaa olla tilastojen kanssa, kolmannessa erässä ylivoimalla kärpät ehkä kahteen sekuntiin kolme vetoa, yksi rinnasta eteen ja kaksi jäi täysin tilastoimatta. Kyttäsin pitkän tovin, ei ilmestynyt. Tuntuu, että joissain halleissa tuo Wisehockey toimii paremmin kuin toisissa ja Nokia Arena on siinä huonommassa päässä.
Lisäksi eilen 42 laukauksella maalia kohden Kärpille alle 4 maalin odottama, joukossa 2 läpiajoa, muutama poikittaissyötöstä läheltä jne.
Vahva veikkaus, että sekä Malekin ja Pavlatin luvut kärsivät nyt jostain Nokia Arenan ongelmasta. Kuten myös Tapparan veskareiden.
Syy, miksen näihin automaattisten laukaisukarttoihin perustavia ”edistyneitä” arvosta on tässä.
Olen ollut siinä käsityksessä, että torjunnat tarkastetaan aina käsin jälkikäteen, jolloin saadaan varmuus virallisista tilastoista (torjunta% ja pmka). Näitä tilastoja saattaa olla maalivahtien sopimuksissa bonusperusteina ja myös vedonlyönnin alaisena. Maaliodottama mennään älykiekkodatan mukaan.
Kyllä osalla Malekkia kohtaan on jo edelliskausilla syntynyt antipatioita jotka ei lähde torjui miten tahansa. Tämän huomaa ainakin hallilla jutuissa.Ei ole enää torjunta% kuningas ja porissakin ryssi, foorumilaiset heittäisi liuskaan jo! Ja vitun Tillukin kun tuollaisen hommannut...
Lieneekö sitten liian showmies heidän makuunsa. Itse en pysty tuntemaan antipatioita yhtäkään pelaajaa kohtaan joka Ilves-paitaa päällänsä kantaa.Kyllä osalla Malekkia kohtaan on jo edelliskausilla syntynyt antipatioita jotka ei lähde torjui miten tahansa. Tämän huomaa ainakin hallilla jutuissa.
Vahva sama.Lieneekö sitten liian showmies heidän makuunsa. Itse en pysty tuntemaan antipatioita yhtäkään pelaajaa kohtaan joka Ilves-paitaa päällänsä kantaa.