Jalkapallon arvokisat yleiskeskustelu

Kuka jaksaa kattoa näitä kisoja, kun ei parhaat pelaajat (joukkueet) ole kisoissa. Osa joukkueista B-sarjaa. EM-kisat ovat korkeatasoisemmat.
Kyllä mä ainakin vielä jaksan, vaikka turhakkeitakin on mukana ja liian pitkiksi kisat on jo venytetty. Eihän tuolta kuitenkaan perinteisistä huippumaista puutu kuin jo mainittu Italia ja varauksella Puola. Italia jäi rannalle nyt jo kolmatta kertaa putkeen, eli pahoja ongelmia on Azzurrilla erityisesti uusien maailmanluokan junnujen tuotannossa.
Tanska olisi totta kai ollut kiva nähdä kisoissa myös. Uskon, että heidän antinsa kisoissa olisi myös ollut laadukkaampi kuin skoteilla, jotka heidät pudottivat.

P.s. Myös EM-kisoissa on nykyään liikaa maita. Sen todistaa parhaiten se, että Suomikin voi kisoihin päästä.

Kyllä mä ainakin vielä jaksan, vaikka turhakkeitakin on mukana ja liian pitkiksi kisat on jo venytetty. Eihän tuolta kuitenkaan perinteisistä huippumaista puutu kuin jo mainittu Italia ja varauksella Puola. Italia jäi rannalle nyt jo kolmatta kertaa putkeen, eli pahoja ongelmia on Azzurrilla erityisesti uusien maailmanluokan junnujen tuotannossa.
Tanska olisi totta kai ollut kiva nähdä kisoissa myös. Uskon, että heidän antinsa kisoissa olisi myös ollut laadukkaampi kuin skoteilla, jotka heidät pudottivat.

P.s. Myös EM-kisoissa on nykyään liikaa maita. Sen todistaa parhaiten se, että Suomikin voi kisoihin päästä.
Mainitun Skotlannin yläpuolelta uefa-rankingista löytyy ITA, GRE, POL, DEN, CYP ja AUT. Ei kiinnostus ihan huipussaan ole, mutta iltamatseja olen yrittänyt seurailla. Kyllähän nuo "kap verdet" yms väriä kisoihin tuovat enemmän kuin esim. jotkut Itä-Euroopan poissaolijat. Tosin viime öinen Ecuador-Curacao kuulosti enemmänkin baarin coctailjuomalistalta kuin jalkapallon mm-kisoilta. Kunnolla kisat alkaa vasta kun pudotuspelivaiheeseen päästään.

Takaisin