Torski
Tähtipelaaja
Tulee varmasti huonokuntoisena Ilvekseen kun ei rahaseurat eivät pakottaneet sopimukseen.Juu sama. No ehkä se selviää sitten syksyllä meillekkin.
Tulee varmasti huonokuntoisena Ilvekseen kun ei rahaseurat eivät pakottaneet sopimukseen.Juu sama. No ehkä se selviää sitten syksyllä meillekkin.
No ok, ei ole mestaruuksia mutta olympia, MM -ja SM-mitaleja löytyy. Sovitaan sitten niin että kun ei ole voittanut niin on aivan paska pelaaja. Toimistolle kenkää kun hankkivat noin kokemattoman miehen.Mitäs "Konna" on voittanut? Siirtyi vasta täksi kaudeksi Kerhoon, eli ei ollut osa mestaruusmiehistöä
Jan-Mikael Järvinen - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Jan-Mikael Järvinen, 1988-02-26 Pirkkala, FIN Finland. Most recently in the Liiga with Ässät. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Jos Jan-Mikael Järvinen Suomessa ensikaudella pelaa, on seurana Ilves. Ulkomaat toki mahdollisuus myös.
Mutta pienikokoinen.Järvinen muistuttaa Leinoa siinä, että näkee poikkeuksellisen hyvin syöttövälit. On myös nopeampi.
Järvinen muistuttaa Leinoa siinä, että näkee poikkeuksellisen hyvin syöttövälit. On myös nopeampi.
No ok, ei ole mestaruuksia mutta olympia, MM -ja SM-mitaleja löytyy. Sovitaan sitten niin että kun ei ole voittanut niin on aivan paska pelaaja. Toimistolle kenkää kun hankkivat noin kokemattoman miehen.
Totta, vanhasta muistista elin luulossa että olisi hopeaa saanut. Ja ei, minä en vetänyt herneitä nenään. Pidän kyllä voittamisen kulttuurina myös arvokisamitaleja vaikka ne eivät mestaruuksia olisikaan. Ei esim. Olympiamitaleja ihan kaikilla ole. Kerro nyt vielä fiksuna kaverina että miten se nyt sitten ei tee Kontiolasta kokenutta kun ei mestaruuksia ole?Turha nyt hernettä nenään vetää, kun väitit että voittamisen kulttuuria tulee Kontiolan mukana ja ihmetellään, että mitä ihmeen voittamisen kulttuuria, kun yhtään mestaruutta ei kaverilla ole.
(eikä muuten löydy yhtään SM-mitaliakaan, toisin kuin väität)
Se ei tarkoita, että kyseessä olisi paska pelaaja. Kyseessähän on erittäin hyvä pelaaja. Mitään voittamisen kulttuuria ei kuitenkaan erityisesti tuo.
Vertaatko nyt ihan tosissasi JMJ:tä Raipeen? Häpeäisit.Siitä iästä minä vain vielä, että eräs paluumuuttaja oli syksyllä -96 vain hiukan nuorempi kuin ikäloppu Järvinen on nyt.
Onhan tuo sentteristö vaikea sulattaa ja hyväksyä kun tottunut tämän kauden top4 joukkueen sentteristöön.Koita nyt päättää.
Kontiola
JMJ
Virtanen
Saarela
Olisi kyllä kova.
Mutku mikään ei kelpaa.
Totta, vanhasta muistista elin luulossa että olisi hopeaa saanut. Ja ei, minä en vetänyt herneitä nenään. Pidän kyllä voittamisen kulttuurina myös arvokisamitaleja vaikka ne eivät mestaruuksia olisikaan. Ei esim. Olympiamitaleja ihan kaikilla ole. Kerro nyt vielä fiksuna kaverina että miten se nyt sitten ei tee Kontiolasta kokenutta kun ei mestaruuksia ole?
Varmasti moni kelpuuttaisi myös taaksejääneet.Minä ottaisin Ilvekseen näistä kenet vaan.
Eräät ovat täällä teilanneet Järvisen pelkän iän perusteella. Minä vertasin heitä pelkän iän suhteen, mikä kuitenkin osaltaan osoittaa miten hölmöä on teilata pelkän iän perusteella.Vertaatko nyt ihan tosissasi JMJ:tä Raipeen? Häpeäisit.