no mut hei tykitellään
Vakiokokoonpanossa
Onko joku perillä, että kuinka Nymanin pelit ovat sujuneet sen jälkeen kun edellisen kerran puki liigapaidan päälleen? Ja onko toiveita nähdä kaveri vielä kevätkaudella liigakaukalossa?
Osaako joku sanoa miksi Kuopion peliin 7.-8. pakki nostettiin hyökkääjäksi ja Nyman oli sivussa. Nymanin peluuttaminen olisi sijoitus tuleville kausille. Kaippa tähän jokin järkevä syy on?
Hei siis jos tänään ei maalia iske niin minä heitän pyyhkeen kehään. Siinä tapauksessa jossa hän ei tänään ainakaan hatullista iske niin paska koko äijä. Ei mitään tulevaisuutta missään ja voisi jo iskeä hokkarit naulaan kun vielä omilla lasipolvillaan pystyy koppiin kävelemään. Säälittävää kerrassaan. HYI!pitää muistaa olla kärsivällisiä näiden tulevaisuuden nimien kanssa!
Jotenkin tuntuu että Nyman voisi olla kotiutua Liigaan paremmin kuin Roby tai ainakin olisi monipuolisempi. Ehkä myös valmiimpi.Nymanin tehot ovat lähes identtiset Kooveessa verrattuna Robyn vastaaviin pari kautta sitten. Toivottavasti hänkin onnistuisi Liigassa yhtä hyvin. Se tässä tilanteessa on hyvä, että nyt saa nuori mies näytönpaikan.
Tänään viimeistään pitäisi olla kaikille selvää miksi Nyman pelaillut Kooveessa
Miettinyt kanssa samaa jo aika monta vuotta!On muuten hullua itselleni ajatella että meidän ykkösen laidassa viilettää itseäni nuorempi kaveri! Ja missä minä olen? No foorumilla perkele!