Ihan hyvin Ikonen on niihin osunut tällä kaudella.
Viime aikoina ei niinkään.
Maalipörssin kolmonen tällä hetkellä, yhden maalin kärkeä perässä.
23 maalia, joista tehnyt 6 tämän vuoden puolella… semisti huolestuttavaa, kun ei ole oikein osunut enää. Toivottavasti sitten pleijareissa.
Tämän takia Nyman olisi hyvä saada peleille pian.
Ei ammattiurheilija väsy puolenviikon leiristä eiköhän siellä ole vaan mailanpuristusta.Juu tottakai Nyman tarvitaan ja mieluusti suoraan ylivoimakenttiinkin.
Olisiko Ikonen väsähtänyt, kun tuolla EHT-höntsissäkin mukana ollut.
Toivottavasti ei paha loukki ole ja saa samalla kaivattua lepoakin...
Ei ammattiurheilija väsy puolenviikon leiristä eiköhän siellä ole vaan mailanpuristusta.
No jos muut lepää sen viikon, kun sinä pelaat joka viikko, niin kyllähän se nyt näkyy, nimenomaan ammattilaisurheilussa.Ei ammattiurheilija väsy puolenviikon leiristä eiköhän siellä ole vaan mailanpuristusta.
17 peliin 6 maalia tämän vuoden puolella. Se on enemmän kuin luulin. Tuohan tarkoittaa 20 maalin tahtia 60 pelin runkosarjassa.23 maalia, joista tehnyt 6 tämän vuoden puolella… semisti huolestuttavaa, kun ei ole oikein osunut enää. Toivottavasti sitten pleijareissa.
Tämän takia Nyman olisi hyvä saada peleille pian.
Totta puhut. Luontainen maalintekijä, vielä kun saisi tohon luisteluun tehoja, niin hyvä tulee.Ihan sillä Nyman toivottavasti palaa, sillä hänellä on oikeasti halua ratkaista. Luoda itse tilanteita josta pääsisi vetopaikkaan. Se on kieltämättä vähän kadoksissa ollut..ainakin osalta.
Nymanilla aina kiekon saadessaan ja varsinkin hyökätessä sellainen vimma tehdä maali mitä muilla ei ole. Siitä minä tykkään.
JN-kannattajakerhon jäsenenä olen kaipaillut miestä peleille. Kevättä odotellessa.Nyt Nyman on yhtäkkiä vapahtaja. Hetki sitten monella oli vaikeuksia saada edes mies kokoonpanoon mahtumaan. Varmasti saa paikat näyttää vielä, jos kuntoutuu.
Ketkä ovat ne jotka ovat olleet sitä mieltä ettei rosteriin mahdu?Nyt Nyman on yhtäkkiä vapahtaja. Hetki sitten monella oli vaikeuksia saada edes mies kokoonpanoon mahtumaan. Varmasti saa paikat näyttää vielä, jos kuntoutuu.
Nyt Nyman on yhtäkkiä vapahtaja. Hetki sitten monella oli vaikeuksia saada edes mies kokoonpanoon mahtumaan. Varmasti saa paikat näyttää vielä, jos kuntoutuu.
Tulee takaisin parempana, se on se tahto ratkaista pelejä.Ei, kyllä Nyman oli juuri ennen loukkaantumistaan ottanut kokonaisvaltaisessa pelissään hirmuisia harppauksia eteenpäin ja alkoi näyttää lähes kärkikorin hyökkääjältä tähän liigaan. Se oli aivan eri Nyman kuin alkukauden Nyman. Poika suojasi kiekkoa kuin vanha tekijä ja loi itse maalitilanteistaan suuren osan. Kehitys oli oikeasti ihan älytöntä ja loukkaantuminen tuli todella ikävään saumaan, kun tämän ikäiseltä pelaajalta, jolla ei ole turvanaan valtavaa kokemusta, tuskin löytyy tauon jälkeen nopeasti samaa vaihdetta.
Ei mitään tietoa, itse en ainakaan nähnyt. Oisko vaan se ettei koipi vielä kunnolla kestäMitähän Nymanille tapahtui kun ei näy enään kentällä?