Jani Nyman

vilperi

Luottopelaaja
(Harkkapeleissä tosin omaan silmään Nyman oli toistaiseksi pettymys ilman steppejä eteenpäin, mutta ei takerruta siihen koska otanta pieni ja harkkapelit joille ei kuulemma kannata laskea arvoa)

Siirsin lainatun kohdan Henkka Haapalan ketjusta.

Ei lupaus-Nyman ole suuria esittänyt harkkapeleissä. Muistaa pitää kolikon toinen puoli. Siinä, missä muut Ilvekset ovat treenanneet viisikkoina, yksilöinä puntilla ja jäällä, lähti 2000-luvun esimmäisen vuosikymmenen puolessa välissä syntynyt jalkokivennäinen nuorten maajoukkueen matkaan. Se väkisinkin syö hieman valmistautumista.

Ja sekin kannattaa muistaa, että siinä, missä muilla on alla pelejä muutama, on Jampalla niitä alla jo maajoukkueen paita päällä kuusi kipaletta ja taitaa olla päälle vielä tarunhohtoisessa lahjakkuuksien leiri. Viime kaudella Nyman pelasi yhteensä 53 ottelua, vaikka kevätkaudella tuli loukkaantumisia.

Nuorukainen on vielä fyysisesti raakile, joten on siinä ja siinä kumpi kehittää enemmän tuossa iässä, harjoittelu vai punttitreeni. Molemmissa on vaara loukkaantumisen jälkeen treenata itsensä tukkoon, siintäähän horisontissa taalakaukalot. Toivoa sopii, että Näppilällä ja muulla valmennus osaavat säädellä Nymanin harjoitus- ja pelikuormia alkukaudesta.

Asylum

Luottopelaaja
Nymanin kyllä toivoisi lyövän kovasti läpi tällä kaudella, mutta pitkä tuntuu olevan matka ainakin rapakon toiselle puolelle. Edelleen aika paljon pelin ulkopuolella jatkuvasti.

pelikirja

Luottopelaaja
Omaan silmään luistelu näytti eilen terävemmältä mut parannettavaa toki on.
Nymanin kyllä toivoisi lyövän kovasti läpi tällä kaudella, mutta pitkä tuntuu olevan matka ainakin rapakon toiselle puolelle. Edelleen aika paljon pelin ulkopuolella jatkuvasti.

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Nyman on selvästi vielä tukossa kovan harjoittelun jäljiltä.

Tulee tekemään kunnon läpimurron tällä kaudella. Ennustan reilua kolmeakymmentä pinnaa, joista maaleja parikymmentä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 000

Rantsukoff

Luottopelaaja
Nyman on selvästi vielä tukossa kovan harjoittelun jäljiltä.

Tulee tekemään kunnon läpimurron tällä kaudella. Ennustan reilua kolmekymmentä pinnaa, joista maaleja parikymmentä.
Kyllä Pendo ja kumppanit tietävät mihin mies pystyy. Tulee varmasti vielä isosti esiin tällä kaudella.

• Tykkää
Reactions: 000

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Vähän erikoinen paikka Nymanilla Palven ylivoimassa keskellä. Ei kuulu vahvuuksiin nopea seinäpelaus siinä, ainakaan tähän astisten näyttöjen perusteella.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Omaan silmään luistelu näytti eilen terävemmältä mut parannettavaa toki on.
Kerran jopa polkas rytminvaihdolla pakista ohi. Olin yllättynyt.

Vähän erikoinen paikka Nymanilla Palven ylivoimassa keskellä. Ei kuulu vahvuuksiin nopea seinäpelaus siinä, ainakaan tähän astisten näyttöjen perusteella.
Tästä täysin samaa mieltä. Kyllä se viiksellä onetimereitä lapioimassa on oltava jos ylivoimalla on.

Ilves97

Luottopelaaja
Luulen että tällä haetaan vähän samaa kuin toisessa YV:ssä Kodyn kanssa että pääsee lapioimaan siitä vetoja sisään.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kuulin tuossa kautta rantain vähän juttua Nymanista.

Kärsii tällä hetkellä maalintekijälle kovin yleisestä ajatusmaailmasta eli "mun on PAKKO tehdä maaleja"
Ilmeisesti käyty vähän keskusteluja Pendon kanssa, että ajatusmaailma muuttuisi malliin "mun on PAKKO tehdä töitä" ja sitä kautta niitä maaleja kyllä alkaa tulemaan vielä.
Ilmeisesti siellä on ollut Nymanilla yläkerta aika pahasti jumissa, mutta keskusteluita asian tiimoilta on käyty mikä on tietenkin erittäin hieno asia.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Kuulin tuossa kautta rantain vähän juttua Nymanista.

Kärsii tällä hetkellä maalintekijälle kovin yleisestä ajatusmaailmasta eli "mun on PAKKO tehdä maaleja"
Ilmeisesti käyty vähän keskusteluja Pendon kanssa, että ajatusmaailma muuttuisi malliin "mun on PAKKO tehdä töitä" ja sitä kautta niitä maaleja kyllä alkaa tulemaan vielä.
Ilmeisesti siellä on ollut Nymanilla yläkerta aika pahasti jumissa, mutta keskusteluita asian tiimoilta on käyty mikä on tietenkin erittäin hieno asia.
Ja onneksi tänään tuli jo ihan tulostakin!