Toppapöksy666
Luottopelaaja
Päällikkö!!!
Ja toi kotiyleisön hiljennys oli kyllä ihana.
Ja toi kotiyleisön hiljennys oli kyllä ihana.
Jamppa tuon saman kikan heitti Porissa aikoinaan.Jamppa jatkossa vetämään Ipan rankut!
Jamppa tuon saman kikan heitti Porissa aikoinaan.
Ja fiksu kun ymmärtänyt et oranssi on kamalan ruma väri…Hieno mies. Paitsi teidän paita päällä
No eipä kaikki siitä tykkää.Ja fiksu kun ymmärtänyt et oranssi on kamalan ruma väri…
Juu näin tehdään kaikki tunnustaa väriä mistä tykkää… Hyvää uutta vuotta omaan kuin vihulais leiriin…No eipä kaikki siitä tykkää.
Hienot muuvit oli Ruotsia vastaan. Iloitaan nyt tästä ku kerrankin pelaa omalla puolella
Tapparaa vastaan tulee vielä (keväällä?)
Joukkueen sisäisestä sakkokassasta varmaan puhuttu!Onkos tollanen hyssyttely siis sakon arvoinen nykyään. Ihan uusi juttu mulle. Onko tästä jotain kv ohjeistusta ihan?
Ei todellakaan. Buuava kotiyleisö alistettu Jampan vallan alle totaalisesti, joten kyhnyn pitäisi tässä tapauksessa liikkua tähän suuntaan.Onkos tollanen hyssyttely siis sakon arvoinen nykyään. Ihan uusi juttu mulle. Onko tästä jotain kv ohjeistusta ihan?
Kyllä minä päätuomarina sen verran kunnioittaisin (koti)yleisöä (vaikka puhutaan Ilveksen pelaajasta ja Ruotsista), että antaisin 10 minuutin käytösrangaistuksen. Tosin sillä ei U20-kisoissa juuri väliä ole, mutta Liigassa poikii aikakaan yhden pelin kakun kun kymppejä on tarpeeksi.Onkos tollanen hyssyttely siis sakon arvoinen nykyään. Ihan uusi juttu mulle. Onko tästä jotain kv ohjeistusta ihan?