Lööfin Leksa
Vakiokokoonpanossa
Eikä sekään ollut sopimaton, kunhan totes jotenkin, että ei mennyt putkeen eilenYks tainnu tulla sinä aikana, kun mä oon tässä ollut
Eikä sekään ollut sopimaton, kunhan totes jotenkin, että ei mennyt putkeen eilenYks tainnu tulla sinä aikana, kun mä oon tässä ollut
Varmaan hyvä että Jakke ei esim. eilen pelin jälkeen avannu linjojaPakko kysellä, että kirjottaako siellä jotkut idiootit jotain "sopimatonta" sinne chattiin?
Osuivat yhtä hyvin kuin eilen pelissä.Se oli nopee striimi Jätkillä ei oikeen lähteny
"sujuu yhtä hyvin ku teiän kiekko".Pakko kysellä, että kirjottaako siellä jotkut idiootit jotain "sopimatonta" sinne chattiin?
Tais tulla info Turkulaisesta.Yks puhelu tuli ja sen jälkeen koko live on finito. No ehkä illalla sitten uudemman kerran.
”Pääsenkö mä ny vittuun täältä viltistä”. -Supi
Ottikohan kukaan klippiä siitä?”Pääsenkö mä ny vittuun täältä viltistä”. -Supi
Oikeestaan toi chattihan näyttää yllättävän kesyltä ympäristöön nähden. Tollasia yksittäisiä lapsia aika vähänTänään taas hiukan levottomampaa tuolla chatissä. Tarttis kyllä asap modeja sinne. Suurin osahan näistä on varmasti pikkulapsia mutta jonkinlainen suodatin tuolla vois olla.
”Clendening peleille, olis hyvä huitoon tolla hakulla”
”mp homot?”
”pitäkää huolta ettei käy Patrik Laineita”
Kokoajan spämmiä että pelaaja X/Z pelaamaan
Joo nyt on rauhottunu. Alkuun oli vähä enemmän tota turhaa spämmiäOikeestaan toi chattihan näyttää yllättävän kesyltä ympäristöön nähden. Tollasia yksittäisiä lapsia aika vähän
Tämähän oli ihan hiton hyvä heitto Luulisi jätkienkin nauraneen jos osui silmään.”Clendening peleille, olis hyvä huitoon tolla hakulla”