Tämmöstä kuulin että Parikka jakke pelaa ensi kaudella, Itä naapurin sarjassa. Ei tää yllätyksenä tule. Mutta kuka nousee samalle tasolle/tai hankinta.
Jokerit ei tule yllätyksenä..
Mikäs siinä Jokereissa nyt noin hiertää. Itse mielummin katselisin Parikan tekemisiä Jokereissa mitä jossain SKA:ssa tai Magnitogorskissa.Juuri toissapäivänä pohdin ääneen, kuinka toivon, että jos ja kun Parikka siirtyy KHLään tapahtuu se jossakin muussa seurassa kuin Jokereissa.
Ilmeisesti ei tapahdu.
E: Toki eihän tämä nyt mikään totuus vielä ole, mutta jos pitää paikkaansa.
Jotenkaan en pidä Jokereista ollenkaan. Aina ollut vähän niinkuin toinen tappara itselle. Kaikki muut KHL seurat eivät herätä oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia itsessä.Mikäs siinä Jokereissa nyt noin hiertää. Itse mielummin katselisin Parikan tekemisiä Jokereissa mitä jossain SKA:ssa tai Magnitogorskissa.
Toivottavasti kiikarissa on jo korvaaja. Parikan tasoisen pelaajan rekrytointi ei ole helppoa tai halpaa lystiä.
Kuuleman mukaan Parikan sopimus ei ole halvimmasta päästä, joten raha ei varmaan koidu ongelmaksi. Hänen palkallaan saa varmasti tasonsa osoittaneen pakin, ettei tarvitse arpaan tyytyä. Vaikea korvattava on joka tapauksessa.
Toivotaan että tillu paiskii töitä. Parikan lisäksi lähes koko ”parempi” puolikas joukkueesta on soppareillaan katkolla.
Samaan aikaan kun HIFK-fanit toivottivat Kom igen Ilves, Jokerifanien terveiset Ilvekselle olivat Tervemenoa divariin apinat.Mikäs siinä Jokereissa nyt noin hiertää. Itse mielummin katselisin Parikan tekemisiä Jokereissa mitä jossain SKA:ssa tai Magnitogorskissa.
Samaan aikaan kun HIFK-fanit toivottivat Kom igen Ilves, Jokerifanien terveiset Ilvekselle olivat Tervemenoa divariin apinat.
Olen myös pitänyt Jokereita aina ylimielisenä kakkostapparana.