Rantsukoff
Luottopelaaja
Parikalle on jäänyt Kiven ajoista kiekko pleksin kautta ulos moodi jostain syystä. Välillä käy kuten tänään lopussa. Muutama huono purku tänään muutenkin. Hänelle kieltämättä hieman heikompi jakso menossa.
Niin kuin Kapanen totesi et millä ihmeellä sai yli sen.Herätys nyt. Ja rauha hei jätkät ja siskot helvetti sentään...
Yksi kiekko pleksistä ulos ja tämä ketju olisi hiljainen.
Ei se tänäänkään tahallaan kiekkoa katsomoon lyönyt. Sen sijaan tuota seuranneella alivoimalla jätettiin 1-3 tilanne maalin eteen ihan muiden pelaajien toimesta.
Toisaalta mielummin tässä vaiheessa kautta pieni epäonni kun pleijareissa, jopa finaalissa.
Jep, mun mielestä on hävitty pisteitä nimenomaan nöyryyden puutteeseen ja pelin tappamisen meininkiä ei löydy. Se täytyy kaivaa jostain.
Miksi ylipäätään on tarvetta aloittaa roiskiminen ja ajantappaminen, kun se ei vain ole Ilveksen vahvuus? Jatkettaisiin omaa hyvää syöttöpeliä ja hyökkäämistä.
Tossa tilanteessa oltiin jo alivoimalla, kun maalivahti Kalpalta vaihdossa.
Itseluottamus tapissa, peli-ilon määrä suuri. Nämä kaksi asiaa monesti tuppaa unohtamaan nöyryyden.Jep, mun mielestä on hävitty pisteitä nimenomaan nöyryyden puutteeseen ja pelin tappamisen meininkiä ei löydy. Se täytyy kaivaa jostain.
Parikka on ollut poikkeuksellisen hazardi, miestä ei välillä tunnista kentällä Parikaksi.
Minulla on kuitenkin täysi luotto siihen, että #57 on kevään miehiä!
Herätys nyt. Ja rauha hei jätkät ja siskot helvetti sentään...
Yksi kiekko pleksistä ulos ja tämä ketju olisi hiljainen.
Ei se tänäänkään tahallaan kiekkoa katsomoon lyönyt. Sen sijaan tuota seuranneella alivoimalla jätettiin 1-3 tilanne maalin eteen ihan muiden pelaajien toimesta.
Tuntuu että tällä foorumilla kaikki on kevään miehiä!!!
Epäonni on sitä että kiekko pyörähtää sekunnin sadasosan ennen kun parikka koskee siihen mailalla.Onko kyse epäonnesta? Mun mielestä siittä, että puuttuu semmonen voittamaan rutinoituneen joukkueen kurinalaisuus ja nöyryys. Aiemmin tällä kaudella otettiin paljon huolimattomia tyhmiä jäähyjä. Nyt on niistä päästy eroon onneksi. Vielä vähän väärissä paikoissa tämmösiä turhia kikkailu/neppailuita. Olis laseihin nosto yrityksen sijaan vaikka istunut sen kiekon päälle.
Off Topic:
Minä olen varmasti kevään miehiä!