Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Eiköhän pelaa jo keskiviikkona siis.
En ole kovin innoissani tästä hankinnasta. Ymmärrän kyllä roolin mihin hankittu, mutta silti...
Oikein jännittää huonolla tavalla mitä tämä tuo joukkueeseen.
Melko karmeaa luettavaan tilastot viime vuosilta poislukien aloitukset. Lisäksi jatkoajan Saipa-osiossa mies saanut rapaa urakalla.
Kaikkea hyvää toivon tälle hankinnalla. Oma luotto on kumminkin lähellä nollaa ja kyseenalaistan kuivista markkinoista huolimatta etteikö tosiaan parempaa ole tarjolla, joka osaisi aloittaa. Tohdin epäillä.
Toivon todella todella todella paljon olevani täysin väärässä.
Tässä oli pieni ketunhäntä kainalossa. Ilman muuta varmat 3 pistettä näin oletuksena, mutta hyvä asennetesti ja Jarnon entinen seura vastassa. Ois kiva nähä miehen jo pelaavan.Saipa kotona=syvä pää.
Melko karmeaa luettavaan tilastot viime vuosilta poislukien aloitukset. Lisäksi jatkoajan Saipa-osiossa mies saanut rapaa urakalla.
Saipalaisten kommentit antaa aikalailla sen kuvan minkä ole itsekin saanut. Hyvä aloittaja, taistelija ja töitä alakerran kautta tekevä sentteri, tässä roolissaha mies oli Skaassakin vuosikausia. Lähinnä tuo nega mitä Saipankin fanit kirjoittaa kohdistuu hyökkyspään antiin.On siellä joulukuun alussa tullut Saipa-faneilta tällaisiakin statementteja Koskirannasta:
"Minä väitän ihan tosissani ja selvin päin, että Koskiranta on niitä harvoja pelaajia nykysaipassa, joka kelpaisi mihin tahansa muuhun Liiga-joukkueeseen. Edelleen vahva pelaaja kulmaväännöissä ja aloituksissa. Liike riittää, sekä kokemusta ja tilannekovuutta löytyy. Pisteitä ei enää tule, mutta muuten olisi arvokas pelaaja mihin tahansa joukkueeseen. Ei vaan enää ole kärkiketjujen pisteitä tekevä sentteri. Rooli voisi olla sama kuin maajoukkueessa. "
"Pitkä mies, suojaa hyvin ja rikkoo vastustajan peliä hyvin ja harvoin hätäilee. Ei se sattumaa ole, että mahtui SKAn kokoonpanoon viisi? vuotta. Puolustavassa roolissa edelleen kova luu. "
No totta kai saa rapaa, koska ei pystynyt yhtään vastaamaan niihin odotuksiin/rooliin, johon SaiPaan hankittiin.
Nyt taas kun sieltä Ilvekseen siirtyi, on saipalaisilta lähinnä tullut kommentteja, että varmaan vetää tulevan roolinsa hyvin, (ainakin ne, mitä omaan silmääni on osunut).
"Ei tässä oo kun yks tavoite ja se on tuoda poika kotiin"
Vähän kuin Kiven aikana Tappara-sarja. Kivi kommentoi silloin että pelaajilla ei vaan riittänyt henkinen kantti ja usko siihen että oikeasti voisivat mennä jatkoon. Pelithän olivat tasaisia vääntöjä, paitsi ehkä G7, jossa jo näkyi että henkiset tankit ovat tyhjät.Tuli tai ei, kyllä täytyy tykätä, että tavoitteet lausutaan niin kuin ne on. Ei tarvitse mennä kovin kauas taakse päin, kun puhuttiiin, että on "mahdollisuuksia ihan mihin vaan", mutta mitään julkilausuttuja yksiselitteisiä tavoitteita ei tahtonut saada irti. Jo Ruotsalaisen kausina oltiin selvästi joukkueen sisällä määritelty tavoitteeksi mestaruus, mutta oli liian hapokasta lausua sitä ääneen. Nyt tällä "tavoittena on mestaruus" oikein mehustellaan, kun se on saatu kakaistua ulos. Vähän kuin alkoholisti joka saa ensimmäistä kertaa lausuttua ääneen, että "minä olen alkoholisti". Se on helpottava tunne, siitä tavoitteiden saavuttaminen voi alkaa. Tavoitteena on mestaruus.
Koskiranta vaikuttaa kaikin puolin hyvälle hankinnalle ja tämäkin haastis sitä osaltaan vahvistaa.
Löysäät vähän sitä vannetta, niin ei ”nauruhymiöt” kiristä.Huvittavaa et pari palstaveljeä laitto räkäset nauruhymiöt, kun kirjoitin huolenaiheeni Koskirannnan riittävyydestä.
Heidän hymiöiden perusteella on itsestään selvää, et Koskiranta on ehdoton huippuvahvitus nelossentteriksi.
En ole itse edes toisessa ääripäässä, missä nää nauruhymiöveijarit taas toisessa ääripäässä. Toivottavasti saavat myös viimeisen naurun.
En oo miettinyt, mutta kun huhut tästä lähtivät, niin toivoin ettei toteudu ja kun toteutui, niin petyin. Toivottavasti onnistuu!Löysäät vähän sitä vannetta, niin ei ”nauruhymiöt” kiristä.
Nelosen sentteriksi erittäin hyvä haku.
Kenet siinä sitten haluaisit nähdä, jos Jarno ei maistu? Kannattaa nyt koittaa muistella millaista peli on playoffeissa.
Mä luulen, että saadaan sitä mitä halutaankin, eli nelosen työtätekevän sentterin, joka osaa puolustaa ja aloittaa, mutta ei hyydy keväällä miesten peleissä.Huvittavaa et pari palstaveljeä laitto räkäset nauruhymiöt, kun kirjoitin huolenaiheeni Koskirannnan riittävyydestä.
Heidän hymiöiden perusteella on itsestään selvää, et Koskiranta on ehdoton huippuvahvitus nelossentteriksi.
En ole itse edes toisessa ääripäässä, missä nää nauruhymiöveijarit taas toisessa ääripäässä. Toivottavasti saavat myös viimeisen naurun.