Jaroslav Hübl

Vs: Jaroslav Hübl

Jep, ei nyt sentään kovin kaksikko, mutta hinta-laatusuhde lienee ihan kohdillaan.
Kyllä Hübl Weakmanin saappaat on mallikkaasti täyttänyt.

Hübl on pelannut ihan hienoja pelejä. Ainoa mikä estää nousemasta aivan huipuksi on niin matala torjunta-asento, ettei käytännössä saa yläkulmiin meneviä vetoja ikinä kiinni. Jalat sen sijaan on lähes maagiset...

Mä en ole nähnyt kaverilta, kuin tuon Rauman pelin ja mun mielestä siinä Jaroslav pomputteli lähes jokaisen vedon eteensä. Kyllä mua ainakin pelotti joka kerta, kun Lukko pääsi laukomaan. Mutta jos täällä lähes kaikki on sitä mieltä,että kyseessä on hyvä veskari niin olkoon sitten niin. Itse kyllä lähtisin Kolppasella karsintoihin.

Tämä taisi olla Hüblin viimeinen ottelu Ilveksessä!

Kiitos Jarolle tästä loppukaudesta ja hyvät jatkot! :)

Huubelin haastattelu: http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/h%C3%BCbl-pikakeikalla-tampereella/137368

Pakko kiittää tätä kaveria ja toivottaa onnea jatkoon.

Mun puolesta Hubbeli vois vaikka jatkaa ipassa, jos pyynti on sopiva puolet peleistä pelaavalle kassarille.

Ilman muuta jatkoa, jos Järvenpäätä ilmesty hallille. Hyvä aisapari Kolbylle, ehkä jopa parempikin, kuin Järvenpää. Korhonen voi tästä jampasta vielä saada Ipalle "sen" veskarin. Jäädään odottelee.

JA: "Hübl ei ole jatkamassa Ilveksessä ensi kaudella, joten miehellä itsellään ei ottelussa ollut erityistä panosta."

Eiköhän tuo tarkoita sitä, että Ilveksellä on jo sopimus 2. mv:n (Järvenpää) kanssa.

Hübl siirtyy kiekkoilemaan Itävaltaan http://www.hcb.net/de/aktuelle-saison/jaroslav-h%C3%BCbl-neuer-torh%C3%BCter-der-foxes/34-1939.html

Jaroslav Hübl oli tänään Bolzanon maalilla kun joukkue kaatoi TPS:n 3-2.

Ikurin Vire sanoi:
Hübl siirtyy kiekkoilemaan Itävaltaan http://www.hcb.net/de/aktuelle-saison/jaroslav-h%C3%BCbl-neuer-torh%C3%BCter-der-foxes/34-1939.html

Tarkoitat Italiaan? Joukkue kun on italialainen vaikka pelaa Itävallan pääsarjaa.

Tsekkimolareista puheen ollen muistatteko vielä tämän teräskaverin? Näyttää lopultakin lopettaneen uransa 42-vuotiaana, kun ei tällä kaudella ole pelannut missään. Tuli Ilveksen avuksi surullisella kaudella 2012-13, kun NHL-työsulkumies Lindbäck poistui rosterista ja pelasi runkosarjassa kahdeksan ottelua ja liigakarsinnoissa yhden. Ei mikään tähtipelaaja, mutta tuolloin ihan mies paikallaan.

Ennen Tampereen-keikkaansa Hübl oli pelannut useammassa seurassa Tsekissä ja Sveitsissä. Ilveksen jälkeen ukon ura jatkui pelaten Bolzanossa EBEL-liigaa (nykyinen ICEHL), Litvinovissa ja Pardubicessä kotimaansa pääsarjaa sekä HC Mostissa kakkostasoa, sekä vuodesta 2017 asti Saksassa: Ensin DEL-tasolla Bremerhavenissa ja sitten kakkos- ja kolmostasoilla Landshutissa ja Weidenissa. Oletettavasti viimeiseksi seuraksi jäi Oberligan Blue Devils Weiden, jota Hübl edusti kaudet 2021-24. Uran parhaat saavutukset olivat valinta Tsekin vuoden tulokkaaksi Litvinovissa 2006-07 ja EBEL-liigan mestaruus 2014 Bolzanossa.

Tsekkimolareista puheen ollen muistatteko vielä tämän teräskaverin? Näyttää lopultakin lopettaneen uransa 42-vuotiaana, kun ei tällä kaudella ole pelannut missään. Tuli Ilveksen avuksi surullisella kaudella 2012-13, kun NHL-työsulkumies Lindbäck poistui rosterista ja pelasi runkosarjassa kahdeksan ottelua ja liigakarsinnoissa yhden. Ei mikään tähtipelaaja, mutta tuolloin ihan mies paikallaan.

Ennen Tampereen-keikkaansa Hübl oli pelannut useammassa seurassa Tsekissä ja Sveitsissä. Ilveksen jälkeen ukon ura jatkui pelaten Bolzanossa EBEL-liigaa (nykyinen ICEHL), Litvinovissa ja Pardubicessä kotimaansa pääsarjaa sekä HC Mostissa kakkostasoa, sekä vuodesta 2017 asti Saksassa: Ensin DEL-tasolla Bremerhavenissa ja sitten kakkos- ja kolmostasoilla Landshutissa ja Weidenissa. Oletettavasti viimeiseksi seuraksi jäi Oberligan Blue Devils Weiden, jota Hübl edusti kaudet 2021-24. Uran parhaat saavutukset olivat valinta Tsekin vuoden tulokkaaksi Litvinovissa 2006-07 ja EBEL-liigan mestaruus 2014 Bolzanossa.

Oli todellakin mies paikallaan. Muistaakseni omasi kokemusta karsinnoista aiemmalta uraltaan. Pelasi hyvän sarjan Jukureita vastaan.

Oli todellakin mies paikallaan. Muistaakseni omasi kokemusta karsinnoista aiemmalta uraltaan. Pelasi hyvän sarjan Jukureita vastaan.

Pelasi karsintasarjassa itse asiassa vain sen ratkaisevan viidennen pelin kotona. Muutenhan Kolppanen pelasi noissa karsinnoissa.

Tuon viimeisen pelin ohella jäänyt mieleen ottelu vieraissa Jokereita vastaan. Pelasi ihan loistopelin ja torjuiko jonkun 40 kertaa. Toki tukkaan tuli 2-1.

Takaisin