Raataja
Rivipelaaja
Itse kuullut samanlaista... Sveitsin optiolla.Haapalalla jatko ulkomaanoptiolla.
Itse kuullut samanlaista... Sveitsin optiolla.Haapalalla jatko ulkomaanoptiolla.
Itse kuullut samanlaista... Sveitsin optiolla.
Ei sieltä ketään tuu.nyt sitä launchia vuoon!
Nykyisessä ilveksen tilanteessa pidän itsestäänselvänä että nykyrosterista jokainen liigassa jatkava kärkiäijä pidetään jos itse halutaan. Rahaa on ja fasiliteetit ykköstä. Ainoa mahdollinen syy lähtöön on isompi rooli.Sanoisin, että Haapalan jatkosopimus ulkomaan optiollakin on/olisi hieno juttu.
Se takaa sen, ettei ainakaan Liigan sisällä siirry, mikä ei ainakaan mulle ole yhdentekevä asia tai itsestäänselvyys.
Olet tässä kyllä varmasti aikalailla oikeassa. Hyvin harvassa ovat ylipäätään vuosien varrella olleet isojen budjettien joukkueiden pelaajien siirrot toisiin isoihin jengeihin. Tämäkin puhuu juuri tuon sanomasi puolesta.Nykyisessä ilveksen tilanteessa pidän itsestäänselvänä että nykyrosterista jokainen liigassa jatkava kärkiäijä pidetään jos itse halutaan. Rahaa on ja fasiliteetit ykköstä. Ainoa mahdollinen syy lähtöön on isompi rooli.
Kukaan ammattikiekkoilija ei ainakaan logon takia seuraa vaihda jos joku tälläistä edes kuvittelee.
Välillä tuntuu foorumilaisilta unohtuvan että pelaajatkin ovat ihmisiä. Rahalla ja fasiliteeteillä ei saada kaikkea mitä halutaan.Nykyisessä ilveksen tilanteessa pidän itsestäänselvänä että nykyrosterista jokainen liigassa jatkava kärkiäijä pidetään jos itse halutaan. Rahaa on ja fasiliteetit ykköstä. Ainoa mahdollinen syy lähtöön on isompi rooli.
Kukaan ammattikiekkoilija ei ainakaan logon takia seuraa vaihda jos joku tälläistä edes kuvittelee.
Hieno ajatus, mutta niin se vain menee, että raha ratkaisee.Välillä tuntuu foorumilaisilta unohtuvan että pelaajatkin ovat ihmisiä. Rahalla ja fasiliteeteillä ei saada kaikkea mitä halutaan.
Eikös Ilves ilmoittanut Markolle ettei tarvitse hänen palveluitansa ja hän oli myös sitä mieltä että halusi pelata Marjamäen valmennuksessa?Hieno ajatus, mutta niin se vain menee, että raha ratkaisee.
Vai ajatteletko, että esim. Marko Anttila saa Kärpistä jotain enemmän kun Ilveksestä? Ei saa. Hän meni sinne pelkän rahan perässä.
Esimerkkejä olisi lukuisia, mutta niin se monen tavallisenkin ihmisen kohdalla työelämässä menee, että rahan perässä vaihdetaan työpaikkoja. Jos tienaan tänä vuonna ≈100 000€ ja saan ≈110 000€ tarjouksen saman alan firmasta, otan työn vastaan. Vaikka fasiliteetit olisivatkin heikommat.
Ja nimenomaan, koska pelaajatkin ovat vain ihmisiä he menevät pitkälti palkan mukana. Toki jollekin joka on käynyt ulkomailla keräämässä jo rahat esim. Petri Kontiola voi vaihtaa vaikka perheen vuoksi kaupunkia ja näinollen myös seuraa.
Jos kukaan yhtään vaikka seurasi Henrik Haapalan toimia viimekesänä, huomaa kuinka pitkään yritti löytää rahakkaampaa sopimusta ulkomailta.
Olen siinä käsityksessä, että Ilves tarjosi Markolle sopimusta ja Kärpät tarjos enemmän, jonka takia seuran vaihto.Eikös Ilves ilmoittanut Markolle ettei tarvitse hänen palveluitansa ja hän oli myös sitä mieltä että halusi pelata Marjamäen valmennuksessa?
Hieno ajatus, mutta niin se vain menee, että raha ratkaisee.
Vai ajatteletko, että esim. Marko Anttila saa Kärpistä jotain enemmän kun Ilveksestä? Ei saa. Hän meni sinne pelkän rahan perässä.
Paljon mahdollista, muistaakseni täälä joku kertoi ettei Ilves olisi tarjonnut mitään.Olen siinä käsityksessä, että Ilves tarjosi Markolle sopimusta ja Kärpät tarjos enemmän, jonka takia seuran vaihto.
Olen siinä käsityksessä, että Ilves tarjosi Markolle sopimusta ja Kärpät tarjos enemmän, jonka takia seuran vaihto.
Niin, lähtökohtaisesti meillä oli jo valmiiksi pari kentällistä näitä nelosketjun miehiä. Ei dramatiikkaa.Ja ennen kuin kukaan tulee sanoon, että kaikkea ei kannata uskoo, mitä mediassa lukee, niin kyllä tätä nyt aika helppo tulkita on.
Ei kyllä mitään perää tuossa, että Kärpät tarjosi enemmän ja Anttila meni sinne. Anttilalle selvisi ensin, että Ilveksessä ei paikkaa ole, sen jälkeen tuli muut kuviot ja lopulta Kärpät-diiliin oli helppo tarttua.
katso liitettä 3801
Marko "Mörkö" Anttila siirtyy Oulun Kärppiin yksivuotisella sopimuksella. Anttila haluaa voittaa Suomen mestaruuden. - MTVuutiset.fi
Ja ennen kuin kukaan tulee sanoon, että kaikkea ei kannata uskoo, mitä mediassa lukee, niin kyllä tätä nyt aika helppo tulkita on.
Ei kyllä mitään perää tuossa, että Kärpät tarjosi enemmän ja Anttila meni sinne. Anttilalle selvisi ensin, että Ilveksessä ei paikkaa ole, sen jälkeen tuli muut kuviot ja lopulta Kärpät-diiliin oli helppo tarttua.
katso liitettä 3801
Marko "Mörkö" Anttila siirtyy Oulun Kärppiin yksivuotisella sopimuksella. Anttila haluaa voittaa Suomen mestaruuden. - MTVuutiset.fi
Oletettavasti jotain "nallitason" sopimusta on tarjottu, mutta ei sen ihmeellisempää. Myrrän kiekkoon Anttila oli täysin sopimaton ja siksi hyväkin, ettei tilanne tehtiin selväksi. Toivottavasti Stretsillä sujuu uran loppu hyvin Käripissä.