Kyyberi
Luottopelaaja
Semmonen lista, että vois pari touhutippaa tulla.Itse uskon, että nämä julkistetaan:
Palve
Clendening
Ikonen
Mäntykivi
Parikka
Latvala
Semmonen lista, että vois pari touhutippaa tulla.Itse uskon, että nämä julkistetaan:
Palve
Clendening
Ikonen
Mäntykivi
Parikka
Latvala
Eikös nämä useasti ole ollut klo 12? Osuisi sopivasti samaan aikaan kun playoff-kausarit tulee myyntiinOliko ajasta mitään tietoa vai mennäänkö perinteisellä tuijotetaan Ilves.comia koko päivä -taktiikalla?
Annan kans tälle äänen.Eikös nämä useasti ole ollut klo 12? Osuisi sopivasti samaan aikaan kun playoff-kausarit tulee myyntiin
Niin tai sitten alkukauden tehoilu tehny vaikutuksen ja lyöty mottipäistä. Ei mitään uutta auringonalla.Aikamoinen kotihiiri olisi kyseessä, jos ensimmäistä kertaa kotimaan ulkopuolella ja jo parin kk jälkeen olisi valmis kotiin.
Olin juuri tulossa kysymään samaa. Kyllä kohta pitäisi jo tulla eka sopimus ulos!Noniin joko mennään!
Kello on 7:05 eikä ensimmäistäkään sopparia vielä tullut.Olin juuri tulossa kysymään samaa. Kyllä kohta pitäisi jo tulla eka sopimus ulos!
jännittää kyllä enemmän onko meillä Riitta vai Makkonen pitämässä showta.Kello on 7:05 eikä ensimmäistäkään sopparia vielä tullut.
Olen pettynyt.
Mää en nyt ymmärrä?jännittää kyllä enemmän onko meillä Riitta vai Makkonen pitämässä showta.
Siirtorajalla ollaan valmiita.Ei sieltä mitään tule. Kunhan kiusaavat hölmöjä. Tillu kasaa jengin vasta heinäkuussa.