Edmund Kemper
Vakiokokoonpanossa
MM seuraava 100%.
Jep. Onneksi Iksa itse sanoi jossain haastattelussa (olikohan Jatkoajassa), että hoidetaan se kannu ensin Ilveksessä ja katsotaan niitä ulkomaita sitten.Sama, mutta kannattajana aika vaikea tuomita jos päättääkin käydä rundilla vaikkapa SHL/NLA puulaakeissa.
Matias Myttynen??MM seuraava 100%.
Olisi kyllä aivan VitunPerseestä. Mänty meille saatana!Menetetäänkö me nyt oikeesti Mäntykivi
Jos ulkomaat vie niin hyväksyn, mutta jos siirtyy Liigan sisällä mää sekoan totaalisesti.
Tämänkin pohjalta on viimeisen julkistuksen oltava Iksa. Tai ainakin niin että jatkaa.. jääkööt sitten vaikka kokonaan julkistamatta.Jep. Onneksi Iksa itse sanoi jossain haastattelussa (olikohan Jatkoajassa), että hoidetaan se kannu ensin Ilveksessä ja katsotaan niitä ulkomaita sitten.
Tämän pohjalta haluan uskoa jatkopahviin.
Edit: löytyikin.
Joona Ikonen ei ole kiirehtinyt ulkomaille - "Hoidetaan ensin pytty kotiin Ilveksessä"
Liigan kärkipelaajien joukkoon kivunnutta Ilveksen Joona Ikosta eivät ulkomaiden kaukalot ole vielä kiehtoneet. Halu voittaa ja menestyä on kova ja kahden hävityn välieräsarjan tuoma pettymys on tarkoitus muuttaa mestaruusjuhlintaan.www.jatkoaika.com
AKA Oula Palve, ai ettäMatias Myttynen??
Matias Myttynen??
Ulkomaat hyväksyn. Sinne tekemään isoa tiliä ja sitten joskus takaisin meille.Olisi kyllä aivan VitunPerseestä. Mänty meille saatana!
Meinaatko oikeasti että haluan ne takaisin... saat sitten pitää itse.Ulkomaat hyväksyn. Sinne tekemään isoa tiliä ja sitten joskus takaisin meille.
Mutta... Ja nyt tulee se iso mutta! Jos menetetään Liigan sisällä mää käyn henkilökohtaisesti hakemassa kaikki foorumilaisten autot ja vaimot Tillulta pois.
Tuun auttaan. Voin hakea omankin rouvan samalla..Ulkomaat hyväksyn. Sinne tekemään isoa tiliä ja sitten joskus takaisin meille.
Mutta... Ja nyt tulee se iso mutta! Jos menetetään Liigan sisällä mää käyn henkilökohtaisesti hakemassa kaikki foorumilaisten autot ja vaimot Tillulta pois.
Miten sit hoidetaan se, kun mun auto Jeremyllä. Ja "vaimo" myösUlkomaat hyväksyn. Sinne tekemään isoa tiliä ja sitten joskus takaisin meille.