• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Jens Lööke

”Pelasimme molemmat hyvin. Borchardt teki neljä ja minä vain kolme, vaikka olisin voinut tehdä viisikin maalia, joten minäkin voin parantaa”, Lööke kommentoi.

Ruotsalainen on latonut neljään puolivälierään viisi maalia, kun Ilveksen kaikki muut pelaavat ovat saaneet aikaiseksi kahdeksan osumaa.

”Pelasimme molemmat hyvin. Borchardt teki neljä ja minä vain kolme, vaikka olisin voinut tehdä viisikin maalia, joten minäkin voin parantaa”, Lööke kommentoi.

Ruotsalainen on latonut neljään puolivälierään viisi maalia, kun Ilveksen kaikki muut pelaavat ovat saaneet aikaiseksi kahdeksan osumaa.

Pelaa meidän joukkueesta aivan omalla tasollaan ja koskaan ei sitten koskaan jää työnteosta kiinni. Helkutin hyvä Jens!

On se helvetin nöyrä jätkä. "Minäkin voin parantaa" sanoo mies joka pitää joukkuetta käsillä ja kolmella jalalla pystyssä. Hieman voisi tulla tulitukea Jönssille. Tänään pystyttiin puhumaan one man armysta, kun ainoa toinen joka näytti ammattiurheilijalta oli 19-vuotias Kos.

Yksi mies suorittaa.

Syksyllä oli vaikeaa, kun ei meinannut osua edes ladonoveen.

Nyt on tyylikäs tämä kevään saldo: 4. 5+0, +4.

Hypätkää muutkin tähän vetoon mukaan. Jens on playoff-moodissa. Nyt kun on saatu rinnalle Kos, niin meillä on ainakin yksi ketju joka SUORITTAA.

Takaisin