Jep. Mielenkiintoinen tapaus.
Myös äitinsä poistunut Ilveksen palkkalistoilta kevään aikana. Voi toki olla sattumaa.
Satu Laakso joo jos nimen oikein muistanPyörittikös äitinsä tuota Ilves-kauppaa?
Ei pyöritä enää.Satu Laakso joo jos nimen oikein muistan
Ei niin, mutta pyöritti.Ei pyöritä enää.
Ehkä hyvä niin.Ei pyöritä enää.
Ilves olisi kusipää kun tuollaista julkisuuteen laukoo ja pelaajan tulevaisuus pelaajauralla vähintäänkin hankaloitunut.
Jos taustalla on ollut joitakin Laaksosta johtuneita syitä, ne tulevat joka tapauksessa Laakson palveluksista mahdollisesti kiinnostuneiden seurojen tietoon, julkaisee Ilves tiedotteen tahi ei. On selvää, että muiden seurojen pomot ja valmentajat ottavat yhteyttä Kiveen, Jaloon ja kaikkiin mahdollisiin tahoihin ja kyselevät tietoja ennen kuin tarjoavat Laaksolle sopimusta. Yleinen käytäntö pelaajia rekrytoitaessa.
Toivottavaa on, että fanituotekauppa päätyy hyviin käsiin. Käsittääkseni Satu on laittanut nyt kahdesti tuon osaston perustat kuntoon ja tuolla sektorilla on kasvua tapahtunut hyvin. Mutta kasvuvaraakin on vielä paljon.
Mielestäni fanituotekaupan valikoima ei ole kehittyny tarpeeksi tässä parin-kolmen vuoden aikana. Itse en ainakaan jää kaipaamaan Satua tai saatika pelkäämään, että taso tästä jotenkin laskisi.
Suunta on ainoastaan ylöspäin. Itse kaipaan ainakin valikoimaan PALJON lisää erilaisia vaatteita, joissa on pelkkä logo ja ovat pääväriltään mustia/valkoisia/vihreitä. Eikä mitään ylimääräisiä kuvioita tai värityksiä. Mahdollisimman yksinkertaisia, jotka erottuvat mahdollisimman vähän kaupungilla, mutta joista kuitenkin käy ilmi että ne ovat Ipan fanikamaa. Yksinkertainen on kaunista. Nyt kun Ilves on kovassa nosteessa niin myös fanituotepuolesta pitäisi ottaa kaikki maksimaalisesti irti.
Kannattaa tsekata ainakin noi miesten vaatteet:
Frontpage - HIFK shop
Fanituotteet HIFK Shopin netistä. Nopea toimitus, skaffaa täältä!shop.hifk.fi
Mielestäni fanituotekaupan valikoima ei ole kehittyny tarpeeksi tässä parin-kolmen vuoden aikana. Itse en ainakaan jää kaipaamaan Satua tai saatika pelkäämään, että taso tästä jotenkin laskisi.