Vs: Jesse Niinimäki
Moi kaikille.
Kirjoittelen sellaisella asialla, että viime viikonloppuna kaverini polttareissa vieraana oli minulle ennestään tuntematon jätkä Tampereen suunnalta. Eräässä vaiheessa saunomisen lomassa kävi ilmi, että sekä minä että hän on kovia kiekkofaneja ja että minulle rakas seura on KooKoo. Promillet alkoi olemaan siinä vaiheessa jo ihan kohdillaan ja tämä heppu kertoi minulle, että KooKoohon on mahdollisesti tulossa kotimainen Liigan mittapuulla ihan OK sentteri. Myöhemmin kävi ilmi, että tämä jätkä on yksi Niinimäen parhaita kavereita ja tämä sentteri josta puhui aiemmin olisi nimenomaan Jesse.
Yritin eilen omia kontakteja käyttäen saada tälle vahvistusta tutulta, joka on KooKoon liigaringissä. Hän vastasi vaan, että hakua on kokeneelle pelaajalle, mutta kieltäytyi kommentoimasta Niinimäen nimeä. Nimenomaan sanoi ettei kommentoi, ei siis kieltänytkään.
Olen nyt hieman hämilläni tän jutun kanssa. Niinimäki olisi loistava lisä meille, mutta olisko liian iso saalis kuitenkin meille. Onko Tampereella liikkunut mitään huhuja Niinimäen liikkeistä?
Tervetuloa Kouvolaan muuten!