Tästä samaa mieltä, Ei kyllä kovin jalkavalta vaikuttanut, mutta kuten todettu, ensimmäinen peli lyhyellä valmistautumisella. Katsotaan, sano lääkäri.Heikompia versio Kåsastulista näin ensi näkemällä.Ehkä kamppailee 7.pakin asemasta.Johansson,Gazda,Pelli,Utunen,Friman,Parikka edellä,ehkä myös Latvala eli kun kaikki terveitä niin saa nähdä palaako Ruotsiin?
Jos tässä ny nelkytä vuotta on venailtu mestaruutta ni se on mulle aivan sama millä porukalla tulee, kunhan vaan tulee. Ne piirtää kellä on munat ja liitua, ja näitä Tillulta löytyy.Ostomestaruus haussa. Joukkue maksaa jo viisi miljoonaa.
Nyyperi oli Tampereella aamukahdelta ja kasilta piti olla jo hallilla kattelemassa koutsien kanssa videoita. Ei nyt kovin isoja odotusarvoja olis kellään tossa tilanteessa. Katotaan viikon jälkeen millane svenssoni nyt tällä kertaa katiskasta löytyi.Svejkovsky, Klingberg ja Kåsastul vakuuttivat heti ensimmäisessä pelissä, mutta samaa ei voi sanoa tästä Nybergistä. Aika heikko peli häneltä.
Mutta sama kuitenkin sanottava kuin edellä mainittujen loistoesitysten jälkeen, että tämä oli vasta yksi peli. Katsotaan kun pääsee kunnolla rytmiin mukaan. Ilveksellehän todella riskitön diili tämä. En nyt 10 peliä anna ennen tuomion tekemistä, mutta kyllä olen tämän viikon pelit ainakin valmis katsomaan ennen kuin vedän isompia johtopäätöksiä.
Samaa mieltä. Ainakin paikanpäällä näytti kyllä liike riittävän oikein hyvin.Tästä olen eri mieltä. Heittämällä parempi liike kuin meidän muilla puolustusspesialisteilla.
Samaa mieltä. Ainakin paikanpäällä näytti kyllä liike riittävän oikein hyvin.
Kaveri on pelannut SHL:ää 9 kautta tai jotain sinnepäin niin kyllä siellä liike kunnossa on.
Isoin asia oli varmasti se että, kun tulet eri sarjasta ja yöllä olet Tampereella ja aamulla sitten videoita kelaamassa, niin ei välttämättä ole se paras lähtökohta pelata parasta peliään. Näki ensimmäisistä vaihdoista sen, että joutui todella paljon katselemaan ympärilleen, että missä pakkipari menee ja mitä muut ympärillä tekee.
Saman tien pääsi myös alivoimaa pelaamaan. 17 minuuttia kellotti peliaikaa +/- 0 ja yksi rangaistus (joka tuli mielestäni valmennuksen virheestä laittaa Ratinen aloittaan erän lopussa omassa päässä).
Joka tapauksessa en nyt lähtisi kaveria moittimaan virheistä, kun tulet saman vuorokauden aikana paikkakunnalle ja suoraan sarjakärkeä vastaan annetaan se muutama peli ja mielellään vaikka ensi viikon harjoituksiakin ennen kuin aletaan hirveästi moittimaan.
Tämä. Välillä sitä miettii lukevatko tietyt nimimerkit ollenkaan muiden kirjoituksia vai onko vaan kamala kiire päästä kertomaan sitä omaa näkemystään taustoista välittämättä.Saapui Tampereelle kahden aikaan yöllä, kun peli oli jo samana päivänä. Ammattimies. Katsotaan myöhemmin tarkemmin ne peliesitykset.
En nyt 10 peliä anna ennen tuomion tekemistä, mutta kyllä olen tämän viikon pelit ainakin valmis katsomaan ennen kuin vedän isompia johtopäätöksiä.
Nimenomaan pitäisi antaa. Tämä viikko menee oikeastaan ilman kunnon treenejä varmaankin, kun pelataan niin paljon. Vaikea antaa tuomiota, jos kaveri on joutunut "vain pelaamaan" viikkoon neljä peliä.
Se oli vitsihuumoria ja olen samaa mieltä.Jos tässä ny nelkytä vuotta on venailtu mestaruutta ni se on mulle aivan sama millä porukalla tulee, kunhan vaan tulee. Ne piirtää kellä on munat ja liitua, ja näitä Tillulta löytyy.
Jeps. Eihän noista rahoista huutele kuin kateelliset.Se oli vitsihuumoria ja olen samaa mieltä.
Sehän on vaan hienoa, että Ilves on päässyt siihen asemaan, että voidaan rakentaa toista vuotta putkeen neljän mipan jengi.